Інформаційно-комунікаційний менеджмент
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.01.E.041
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: д.е.н., доцент Новаківський Ігор Іванович, д.е.н., професор Карий Олег Ігорович.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Інтегральна компетентність (ІНТ). Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук.
Загальні компетентності (ЗК):
ЗК6. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК8. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
Фахові компетентності (ФК):
ФК11. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління.
ФКП1.2. Здатність застосовувати необхідні знання для роботи на низовому рівні управління у лінійних та функціональних підрозділах організацій різних форм власності та організаційно-правових форм господарювання.
Результати навчання: ПРН11. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації.
ПРН13. Спілкуватись в усній та письмовій формі державною та іноземною мовами.
КОМ1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності.
КОМ2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: Управління інноваційною діяльністю.
кореквізити: Прийняття управлінських рішень, Інформаційно-комунікаційний менеджмент (КП).
Короткий зміст навчальної програми: Сутність інформаційно-комунікаційного менеджменту. Методологічні засади інформаційно-комунікаційного менеджменту. Формування ефективного інформаційно-комунікаційного середовища на підприємстві. Управління розвитком інформаційної системи менеджменту з урахуванням еволюції інформаційно-комунікаційних технологій. Оптимізація проектів удосконалення інформаційних систем менеджменту в організації. Методи оцінки економічної ефективності проекту впровадження інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій. Управління інформаційною безпекою в організації.
Опис: Інформаційне суспільство та економіка. Інформаційно-комунікаційні технології. Формування комунікаційного середовища в аудиторії. Інформаційна система менеджменту та її структура. Функціональна структура інформаційної системи у промисловому підприємстві. Розвиток інформаційних систем менеджменту. Маркетингові інформаційні системи. Логістичні інформаційні системи. Корпоративні інформаційні системи. Життєві цикли розвитку інформаційної системи. Системи штучного інтелекту. Організування електронного бізнесу в Інтернеті.Безпека інформаційно-комунікаційних систем.
Методи та критерії оцінювання: Методи навчання і викладання: Лекційні та лабораторні заняття: інформаційно-рецептивний метод; репродуктивний метод; евристичний метод; метод проблемного викладу, самостійна робота.
Методи оцінювання рівня досягнення результатів навчання: Поточний контроль. Методи оцінювання знань: вибіркове усне опитування; тести, оцінка активності, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень тощо, Екзамен – письмове опитування, тестовий контроль.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль – 45 балів (усне-експрес-опитування та захист лабораторних робіт). Екзаменаційний контроль – 55 балів (45 балів – письмове опитування, тестовий контроль, 10 балів – усна компонента).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Аверкина М.Ф. Інформаційний менеджмент: навчальний посібник. Луцьк: АКВА ПРІНТ, 2018. 168 с.
2. Новаківський І.І., Грибик І.І., Смолінська Н.В. Інформаційні системи в менеджменті: адаптивний підхід. Підручник. К: Вид-вничий дім «Кондор» 2019. 440 с.
3. Новаківський І.І., Карий І.О., Беспалюк Х.М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент в організаціях: підручник. Львів: Видавництво Растр-7, 2023. 316 с.
4. Новаківський І.І., Карий І.О., Кулиняк Х.Я. Інформаційно-комунікаційний менеджмент в організаціях: 1001 тест: практикум. Львів: Видавництво Растр-7, 2022. 252 с.
5. Новаківський І.І., Карий І.О., Леськів М.Р. Інформаційно-комунікаційний менеджмент в організаціях: навч. посібник. Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2018. 222 с.
6. Карий І.О., Новаківський І.І., Ярмола К. М. Управління комунікаціями туристичних організацій в організаціях: навч. посібник. Львів : Растр-7, 2023. 197 с.
7. Новаківський І.І., Грибик І.І., Федак Т.В. Інформаційні системи в менеджменті: системний підхід. Навчальний посібник. Львів: Вид-во «Національний університет «Львівська політехніка»», 2010. 202 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Інформаційно-комунікаційний менеджмент (курсовий проєкт)
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.01.E.045
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: д.е.н., доцент Новаківський Ігор Іванович, д.е.н., професор Карий Олег Ігорович.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Інтегральна компетентність (ІНТ). Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук.
Загальні компетентності (ЗК):
ЗК6. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК8. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
Фахові компетентності (ФК):
ФК11. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління.
ФКП1.2. Здатність застосовувати необхідні знання для роботи на низовому рівні управління у лінійних та функціональних підрозділах організацій різних форм власності та організаційно-правових форм господарювання.
Результати навчання: ПРН11. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації.
ПРН13. Спілкуватись в усній та письмовій формі державною та іноземною мовами.
КОМ1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності.
КОМ2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: Операційний менеджмент (КР).
кореквізити: Інформаційно-комунікаційний менеджмент.
Короткий зміст навчальної програми: Сутність інформаційно-комунікаційного менеджменту. Методологічні засади інформаційно-комунікаційного менеджменту. Формування ефективного інформаційно-комунікаційного середовища на підприємстві. Управління розвитком інформаційної системи менеджменту з урахуванням еволюції інформаційно-комунікаційних технологій. Оптимізація проектів удосконалення інформаційних систем менеджменту в організації. Методи оцінки економічної ефективності проекту впровадження інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій. Управління інформаційною безпекою в організації.
Опис: Інформаційне суспільство та економіка. Інформаційно-комунікаційні технології. Формування комунікаційного середовища в аудиторії. Інформаційна система менеджменту та її структура. Функціональна структура інформаційної системи у промисловому підприємстві. Розвиток інформаційних систем менеджменту. Маркетингові інформаційні системи. Логістичні інформаційні системи. Корпоративні інформаційні системи. Життєві цикли розвитку інформаційної системи. Системи штучного інтелекту. Організування електронного бізнесу в Інтернеті.Безпека інформаційно-комунікаційних систем.
Методи та критерії оцінювання: Вступна лекція: евристичний метод; метод проблемного викладу. Самостійна робота: репродуктивний метод; дослідницький метод.
Поточний та заліковий контроль. Методи оцінювання знань: перевірка розділів курсового проекту, усне опитування, презентація курсового проекту, захист курсового проекту.
Критерії оцінювання результатів навчання: 10 балів (усне-експрес-опитування та проміжні звіти при роботі над КП), 60 балів – оцінка КП згідно рівня його виконання, 30 балів – захист роботи.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Аверкина М.Ф. Інформаційний менеджмент: навчальний посібник. Луцьк: АКВА ПРІНТ, 2018. 168 с.
2. Новаківський І.І., Грибик І.І., Смолінська Н.В. Інформаційні системи в менеджменті: адаптивний підхід. Підручник. К: Вид-вничий дім «Кондор» 2019. 440 с.
3. Новаківський І.І., Карий І.О., Беспалюк Х.М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент в організаціях: підручник. Львів: Видавництво Растр-7, 2023. 316 с.
4. Новаківський І.І., Карий І.О., Кулиняк Х.Я. Інформаційно-комунікаційний менеджмент в організаціях: 1001 тест: практикум. Львів: Видавництво Растр-7, 2022. 252 с.
5. Новаківський І.І., Карий І.О., Леськів М.Р. Інформаційно-комунікаційний менеджмент в організаціях: навч. посібник. Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2018. 222 с.
6. Карий І.О., Новаківський І.І., Ярмола К. М. Управління комунікаціями туристичних організацій в організаціях: навч. посібник. Львів : Растр-7, 2023. 197 с.
7. Новаківський І.І., Грибик І.І., Федак Т.В. Інформаційні системи в менеджменті: системний підхід. Навчальний посібник. Львів: Вид-во «Національний університет «Львівська політехніка»», 2010. 202 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).