Розробка системи менеджменту (курсовий проєкт)
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.00.O.016
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: кандидат економічних наук, доцент, Вільгуцька Роксолана Богданівна та інші.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Загальні компетентності (ЗК):
ЗК4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях
Фахові компетентності (ФК):
ФК1. Здатність визначати та описувати характеристики організації.
ФК5. Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту,
Результати навчання: ПРН4. Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.
ПРН7.Виявляти навички організаційного проектування.
ПРН8. Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації.
ПРН17. Виконувати дослідження індивідуально та/або в групі під керівництвом лідера.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: Вступ до фаху "Менеджмент"
кореквізити: Управління бізнесом (КП).
Короткий зміст навчальної програми: Загальна характеристика організації. Формування функцій менеджменту на підприємстві: планування; організування; мотивування; контролювання; регулювання. Використання методів менеджменту в організації. Розроблення механізмів прийняття управлінських рішень в організації. Проектування комунікацій на підприємстві. Формування механізмів управління групами працівників в організації. Розробка пропозицій з удосконалення керівництва. Оцінювання ефективності систем менеджменту.
Опис: Вступ
Розділ 1. Загальна характеристика організації
розділ 2. Формування функцій менеджменту на підприємстві
2.1 Планування
2.2. Організування
2.3. Мотивування
2.4. Контролювання
2.5. Регулювання
Розділ 3. Використання методів менеджменту в організації
Розділ 4. Розробка механізмів прийняття управлінських рішень в організації
Розділ 5. Проектування комунікацій в організації
Розділ 6. Формування механізмів управління групами працівників в організації
Розділ 7. Розробка пропозицій з удосконалення керівництва
Розділ 8. Оцінка ефективності систем менеджменту
Висновки
Список використаних джерел
Методи та критерії оцінювання: - Виконання курсової роботи (80%);
- Захист курсової роботи у вигляді усного опитування (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів проводиться за результатами виконання курсового проекту та його захисту у вигляді усного опитування
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 88–100 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються окремі неточності) навчального матеріалу компонента, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач;
71–87 балів – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, аргументовані відповіді на поставлені запитання, які можуть містити певні (неістотні) недоліки, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних завдань;
50 – 70 балів – («задовільно») виставляється за недостатній рівень знань навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, порушення послідовності викладення думки, не коректне застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних завдань;
00-49 балів – («незадовільно») виставляється за незнання основних фундаментальних положень навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних завдань.
Рекомендована література: 1. Методичні вказівки до проведення лабораторних занять з курсу «Менеджмент» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 073 «Менеджмент», 051 «Економіка», 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / Укл. Процик І.С., Вільгуцька Р.Б., Дарміць Р.З. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2021. – 46 с.
2. Кузьмін О. Є. Менеджмент: графічна і таблична візуалізація: навч. посібник / О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник, І.С. Процик, С.Б. Романишин, Р.З. Дарміць. – 5-те вид., випр. та допов. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. – 208 c.
3. Креативний менеджмент: практикум/ Н.Г. Георгіаді, Р.Б. Вільгуцька – Львів: Растр-7, 2023. – 117с.
4. Вільгуцька Р.Б. Вплив соціальних медіа на побудову організаційної структури управління підприємств. Інвестиції: практика та досвід. 2021. № 21. С. 72–77.
5. Георгіаді Н. Г., Вільгуцька Р. Б. Аналізування організаційних структур управління вітчизняними підприємствами. Ефективна економіка. 2020. № 7. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8040
6. Кузьмін О. Є. Комунікаційні системи підприємств: оцінювання, активізування та ефективність: монографія / О.Є. Кузьмін, Ю.Б. Малиновська, Н.Я. Петришин, Ю.В. Малиновський. – Львів: Растр-7, 2019. – 184 c.
7. Міжнародний менеджмент: навчальний посібник / О.Є. Кузьмін, Н.І. Кара, Л.П. Сай, О.О. Пшик-Ковальська // Львів: Растр-7, 2019. – 202 с.
8. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. Теоретичні та прикладні засади менеджменту: Навчальний посібник. – Львів: НУ «Львівська політехніка», 2003. – 352с.
9. Antonio Nieto-Rodriguez (2019) Harvard Business Review Project Management Handbook: How to Launch, Lead, and Sponsor Successful Projects (HBR Handbooks). Harvard Business Review Press. P. 352
10. Darrell Rigby, Sarah Elk, Steve Berez (2020) Doing Agile Right: Transformation Without Chaos. Harvard Business Review Press. P.256
11. Dytrt, Zdenek; Serek, Radomir. Leadership - Management of Management. Business and Economic Research, [S.l.], v. 10, n. 1, p. 274-283, feb. 2020. Available at: http://www.macrothink.org/journal/index.php/ber/article/view/16523/12814. doi:http://dx.doi.org/10.5296/ber.v10i1.16523
12. John Child, David Faulkner, Stephen Tallman, and Linda Hsieh (2019). Cooperative Strategy: Managing Alliances and Networks. Third Edition. Paperback. 624 P.
13. Moderni aspekty vedy. - Svazek XXIV mezinarodni kolektivni monografie: колективна монографія / І. М. Васькович, Р. Б. Вільгуцька, Н. В. Смолінська, А. А. Яцик. – Jesenice: Publishing Group „Vedecka perspektiva“, 2022. – 618 c.
14. James Westphal and Sun Hyun Park (2020). Symbolic Management. Hardcover. - P. 272.
15. Robert B. Arundale (2020). Communicating & Relating. Hardcover. - P. 488.
16. Vilgutska R. Creation and regulation of organizational structures of enterprises / Roksolana Vilgutska, Iryna Kazymyra// Development of modern science: the experience of European countries and prospects for Ukraine: monograph / edited by authors. – 1st ed. – Riga, Latvia : “Baltija Publishing”. – 2019. – 312 p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).