Розробка системи менеджменту (курсовий проєкт)
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.00.O.016
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: кандидат економічних наук, доцент, Вільгуцька Роксолана Богданівна та інші.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Загальні компетентності (ЗК):
ЗК4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях
Фахові компетентності (ФК):
ФК1. Здатність визначати та описувати характеристики організації.
ФК5. Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту,
Результати навчання: ПРН4. Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.
ПРН7.Виявляти навички організаційного проектування.
ПРН8. Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації.
ПРН17. Виконувати дослідження індивідуально та/або в групі під керівництвом лідера.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: Вступ до фаху "Менеджмент"
кореквізити: Управління бізнесом (КП).
Короткий зміст навчальної програми: Загальна характеристика організації. Формування функцій менеджменту на підприємстві: планування; організування; мотивування; контролювання; регулювання. Використання методів менеджменту в організації. Розроблення механізмів прийняття управлінських рішень в організації. Проектування комунікацій на підприємстві. Формування механізмів управління групами працівників в організації. Розробка пропозицій з удосконалення керівництва. Оцінювання ефективності систем менеджменту.
Опис: Вступ
Розділ 1. Загальна характеристика організації
розділ 2. Формування функцій менеджменту на підприємстві
2.1 Планування
2.2. Організування
2.3. Мотивування
2.4. Контролювання
2.5. Регулювання
Розділ 3. Використання методів менеджменту в організації
Розділ 4. Розробка механізмів прийняття управлінських рішень в організації
Розділ 5. Проектування комунікацій в організації
Розділ 6. Формування механізмів управління групами працівників в організації
Розділ 7. Розробка пропозицій з удосконалення керівництва
Розділ 8. Оцінка ефективності систем менеджменту
Висновки
Список використаних джерел
Методи та критерії оцінювання: - Виконання курсової роботи (80%);
- Захист курсової роботи у вигляді усного опитування (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів проводиться за результатами виконання курсового проекту та його захисту у вигляді усного опитування
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Методичні вказівки до проведення лабораторних занять з курсу «Менеджмент» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 073 «Менеджмент», 051 «Економіка», 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / Укл. Процик І.С., Вільгуцька Р.Б., Дарміць Р.З. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2021. – 46 с.
2. Кузьмін О. Є. Менеджмент: графічна і таблична візуалізація: навч. посібник / О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник, І.С. Процик, С.Б. Романишин, Р.З. Дарміць. – 5-те вид., випр. та допов. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. – 208 c.
3. Креативний менеджмент: практикум/ Н.Г. Георгіаді, Р.Б. Вільгуцька – Львів: Растр-7, 2023. – 117с.
4. Вільгуцька Р.Б. Вплив соціальних медіа на побудову організаційної структури управління підприємств. Інвестиції: практика та досвід. 2021. № 21. С. 72–77.
5. Георгіаді Н. Г., Вільгуцька Р. Б. Аналізування організаційних структур управління вітчизняними підприємствами. Ефективна економіка. 2020. № 7. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8040
6. Кузьмін О. Є. Комунікаційні системи підприємств: оцінювання, активізування та ефективність: монографія / О.Є. Кузьмін, Ю.Б. Малиновська, Н.Я. Петришин, Ю.В. Малиновський. – Львів: Растр-7, 2019. – 184 c.
7. Міжнародний менеджмент: навчальний посібник / О.Є. Кузьмін, Н.І. Кара, Л.П. Сай, О.О. Пшик-Ковальська // Львів: Растр-7, 2019. – 202 с.
8. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. Теоретичні та прикладні засади менеджменту: Навчальний посібник. – Львів: НУ «Львівська політехніка», 2003. – 352с.
9. Antonio Nieto-Rodriguez (2019) Harvard Business Review Project Management Handbook: How to Launch, Lead, and Sponsor Successful Projects (HBR Handbooks). Harvard Business Review Press. P. 352
10. Darrell Rigby, Sarah Elk, Steve Berez (2020) Doing Agile Right: Transformation Without Chaos. Harvard Business Review Press. P.256
11. Dytrt, Zdenek; Serek, Radomir. Leadership - Management of Management. Business and Economic Research, [S.l.], v. 10, n. 1, p. 274-283, feb. 2020. Available at: http://www.macrothink.org/journal/index.php/ber/article/view/16523/12814. doi:http://dx.doi.org/10.5296/ber.v10i1.16523
12. John Child, David Faulkner, Stephen Tallman, and Linda Hsieh (2019). Cooperative Strategy: Managing Alliances and Networks. Third Edition. Paperback. 624 P.
13. Moderni aspekty vedy. - Svazek XXIV mezinarodni kolektivni monografie: колективна монографія / І. М. Васькович, Р. Б. Вільгуцька, Н. В. Смолінська, А. А. Яцик. – Jesenice: Publishing Group „Vedecka perspektiva“, 2022. – 618 c.
14. James Westphal and Sun Hyun Park (2020). Symbolic Management. Hardcover. - P. 272.
15. Robert B. Arundale (2020). Communicating & Relating. Hardcover. - P. 488.
16. Vilgutska R. Creation and regulation of organizational structures of enterprises / Roksolana Vilgutska, Iryna Kazymyra// Development of modern science: the experience of European countries and prospects for Ukraine: monograph / edited by authors. – 1st ed. – Riga, Latvia : “Baltija Publishing”. – 2019. – 312 p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).