Діагностика зовнішньоекономічної діяльності
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.04.E.105
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: к.е.н., асистент Нагірна Мар'яна Ярославівна
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ІНТ. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук.
загальні компетентності:
ЗК 3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу.
ЗК 7. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК 10. Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні.
Фахові компетентності:
ФК 1. Здатність визначати та описувати характеристики організації.
ФК. 2. Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища.
ФК 3. Здатність визначати перспективи розвитку організації.
ФК 10. Здатність оцінювати виконувані роботи, забезпечувати їх якість та мотивувати персонал організації.
ФК 12. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.
Фахові компетентності професійного спрямування (ФКС):
ФКС 4.1. Здатність застосовувати необхідні знання для роботи на низовому рівні управління у лінійних та функціональних підрозділах організацій різних форм власності та організаційно-правових форм, для роботи в органах державної влади, місцевого самоврядування.
ФКС 4.2. Поглиблені знання і розуміння теоретико-прикладних засад широкого спектру різновидів зовнішньоекономічної діяльності та технології їх реалізації, міжнародного бізнесу та митної справи.
Результати навчання: Програмні результати навчання (ПРН):
ПРН 4. Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.
ПРН 6. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень.
ПРН 11. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації.
ПРН 12. Оцінювати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування організації.
ПРН 20. Здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння процесів реалізації зовнішньоекономічних операцій, їх організаційного, фінансового, ресурсного, юридичного, логістичного, митного, транспортного, експедиційного, страхового, управлінського супроводу.
ПРН 21. Здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння процесів міжнародної співпраці та міжнародного бізнесу, інтегрування та глобалізації, факторів та параметрів сучасного міжнародного економічного середовища, систем управління зовнішньоекономічною та митною діяльністю.
ПРН 26. Уміння досліджувати іноземні ринки, формувати технології зовнішньоекономічних операцій, укладати та виконувати угоди з іноземними контрагентами, розробляти міжнародні проекти.
ПРН 27. Уміння обґрунтовувати, діагностувати та реалізовувати різноманітні види зовнішньоекономічної діяльності, забезпечувати митне оформлення та декларування товарів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
- Бюджетування зовнішньоекономічної діяльності
- Маркетингові дослідження
Корреквізити:
- Діагностика ЗЕД
-Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Сутність діагностики зовнішньоекономічної діяльності та її місце в загальній системі економічної діагностики. Різновиди діагностики зовнішньоекономічної діяльності підприємства та послідовність її здійснення. Бізнес-індикатори та критерії в системі діагностики зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Інструментарій кореляційно-регресійного аналізу в умовах здійснення діагностики зовнішньоекономічної діяльності. Сутність етіологічної діагностики та досвід її застосування у сфері оцінювання експортно-імпортної діяльності підприємств. Діагностика зовнішнього та внутрішнього середовища функціонування підприємств-суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності. Діагностика можливостей доступу до іноземних ринків підприємств-учасників зовнішньоекономічних операцій. Діагностика якості виконання контрактних зобов’язань із закордонними контрагентами. Діагностика раціональності використання коштів у зовнішньоекономічній діяльності. Діагностика ціноутворення у сфері зовнішньоекономічної діяльності підприємств. Механізм діагностики фінансового стану партнерів у зовнішньоекономічній діяльності. Діагностика конкурентів підприємства на іноземних ринках із застосуванням матричного підходу. Діагностика ефективності зовнішньоекономічних операцій підприємства. Методика і діагностичні показники оцінювання експортних операцій підприємства. Комплексна діагностика експортної спроможності підприємства. Методика і діагностичні показники аналізу імпортних операцій підприємства: з метою перепродажу на внутрішньому ринку та для власних виробничих потреб. Діагностика ефективності інвестиційних проектів у зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Діагностика юридичних аспектів здійснення різних видів зовнішньоекономічної діяльності підприємств
Опис: Тема 1. Сутність діагностики зовнішньоекономічної діяльності та її місце в загальній системі економічної діагностики.
Тема 2. Різновиди діагностики зовнішньоекономічної діяльності підприємства та послідовність її здійснення.
Тема 3. Бізнес-індикатори та критерії в системі діагностики зовнішньоекономічної діяльності підприємства.
Тема 4. Інструментарій кореляційно-регресійного аналізу в умовах здійснення діагностики зовнішньоекономічної діяльності.
Тема 5. Сутність етіологічної діагностики та досвід її застосування у сфері оцінювання експортно-імпортної діяльності підприємств.
Тема 6. Діагностика зовнішнього та внутрішнього середовища функціонування підприємств-суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності.
Тема 7. Діагностика можливостей доступу до іноземних ринків підприємств-учасників зовнішньоекономічних операцій. Тема 8. Діагностика якості виконання контрактних зобов’язань із закордонними контрагентами.
Тема 9. Діагностика раціональності використання коштів у зовнішньоекономічній діяльності.
Тема 10. Діагностика ціноутворення у сфері зовнішньоекономічної діяльності підприємств.
Тема 11. Механізм діагностики фінансового стану партнерів у зовнішньоекономічній діяльності.
Тема 12. Діагностика конкурентів підприємства на іноземних ринках із застосуванням матричного підходу.
Тема 13. Діагностика ефективності зовнішньоекономічних операцій підприємства.
Тема 14. Методика і діагностичні показники оцінювання експортних операцій підприємства.
Тема 15. Комплексна діагностика експортної спроможності підприємства.
Тема 16. Методика і діагностичні показники аналізу імпортних операцій підприємства: з метою перепродажу на внутрішньому ринку та для власних виробничих потреб.
Тема 17. Діагностика ефективності інвестиційних проектів у зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Діагностика юридичних аспектів здійснення різних видів зовнішньоекономічної діяльності підприємств
Тема 18. Діагностика юридичних аспектів здійснення різних видів зовнішньоекономічної діяльності підприємств
Методи та критерії оцінювання: Семестровий контроль проводиться у формі екзамену, що передбачає письмову (розв’язання екзаменаційного білету у вигляді тестових завдань, теоретичних запитань та задачі) та усну (відповіді на усні запитання) компоненти.
Поточний контроль проводиться у формі виконання лабораторних робіт та оцінювання виконання завдань на практичних заняттях.
Критерії оцінювання результатів навчання:
1. Для студентів денної форми навчання:
- поточний контроль - 40 балів (4 лабораторні роби, кожна з яких оцінюється максимально у 6,8,8,8 балів; виконання завдань на практичних заняттях - 10 балів);
- екзаменаційний контроль - 60 балів (письмова компонента - 45 балів, усна компонента - 15 балів).
2. Для студентів заочної форми навчання:
- поточний контроль - 40 балів (3 лабораторних роботи, кожна з яких оцінюється максимально у 6 балів; виконання завдань на практичних заняттях - 10 балів, 2 контрольні роботи по 6 балів)
- екзаменаційний контроль - 60 балів (письмова компонента - 45 балів, усна компонента - 15 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Мельник О.Г., Петришин Н.Я., Нагірна М.Я., Чиркова Ю.Л. (2021). Діагностика зовнішньоекономічної діяльності: Конспект лекцій для студентів для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» усіх форм
2. Мельник О.Г., Петришин Н.Я., Нагірна М.Я., Чиркова Ю.Л., Подра О.П. (2021). Діагностика зовнішньоекономічної діяльності підприємства: Методичні вказівки для самостійної роботи для студентів для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» усіх форм навчання
3. Мельник О.Г., Петришин Н.Я., Нагірна М.Я., Чиркова Ю.Л., Філюк Р.Б. (2021). Діагностика зовнішньоекономічної діяльності: Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» усіх форм навчання
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Діагностика зовнішньоекономічної діяльності (курсова робота)
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.04.E.108
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: к.е.н., асистент Нагірна Мар'яна Ярославівна
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ІНТ. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук.
загальні компетентності:
ЗК 3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу.
ЗК 7. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК 10. Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні.
Фахові компетентності:
ФК 1. Здатність визначати та описувати характеристики організації.
ФК. 2. Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища.
ФК 3. Здатність визначати перспективи розвитку організації.
ФК 10. Здатність оцінювати виконувані роботи, забезпечувати їх якість та мотивувати персонал організації.
ФК 12. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.
Фахові компетентності професійного спрямування (ФКС):
ФКС 4.1. Здатність застосовувати необхідні знання для роботи на низовому рівні управління у лінійних та функціональних підрозділах організацій різних форм власності та організаційно-правових форм, для роботи в органах державної влади, місцевого самоврядування.
ФКС 4.2. Поглиблені знання і розуміння теоретико-прикладних засад широкого спектру різновидів зовнішньоекономічної діяльності та технології їх реалізації, міжнародного бізнесу та митної справи.
Результати навчання: Програмні результати навчання (ПРН):
ПРН 4. Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.
ПРН 6. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень.
ПРН 11. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації.
ПРН 12. Оцінювати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування організації.
ПРН 20. Здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння процесів реалізації зовнішньоекономічних операцій, їх організаційного, фінансового, ресурсного, юридичного, логістичного, митного, транспортного, експедиційного, страхового, управлінського супроводу.
ПРН 21. Здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння процесів міжнародної співпраці та міжнародного бізнесу, інтегрування та глобалізації, факторів та параметрів сучасного міжнародного економічного середовища, систем управління зовнішньоекономічною та митною діяльністю.
ПРН 26. Уміння досліджувати іноземні ринки, формувати технології зовнішньоекономічних операцій, укладати та виконувати угоди з іноземними контрагентами, розробляти міжнародні проекти.
ПРН 27. Уміння обґрунтовувати, діагностувати та реалізовувати різноманітні види зовнішньоекономічної діяльності, забезпечувати митне оформлення та декларування товарів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
- Бюджетування зовнішньоекономічної діяльності
- Маркетингові дослідження
Корреквізити:
- Діагностика ЗЕД
-Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Сутність діагностики зовнішньоекономічної діяльності та її місце в загальній системі економічної діагностики. Різновиди діагностики зовнішньоекономічної діяльності підприємства та послідовність її здійснення. Бізнес-індикатори та критерії в системі діагностики зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Інструментарій кореляційно-регресійного аналізу в умовах здійснення діагностики зовнішньоекономічної діяльності. Сутність етіологічної діагностики та досвід її застосування у сфері оцінювання експортно-імпортної діяльності підприємств. Діагностика зовнішнього та внутрішнього середовища функціонування підприємств-суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності. Діагностика можливостей доступу до іноземних ринків підприємств-учасників зовнішньоекономічних операцій. Діагностика якості виконання контрактних зобов’язань із закордонними контрагентами. Діагностика раціональності використання коштів у зовнішньоекономічній діяльності. Діагностика ціноутворення у сфері зовнішньоекономічної діяльності підприємств. Механізм діагностики фінансового стану партнерів у зовнішньоекономічній діяльності. Діагностика конкурентів підприємства на іноземних ринках із застосуванням матричного підходу. Діагностика ефективності зовнішньоекономічних операцій підприємства. Методика і діагностичні показники оцінювання експортних операцій підприємства. Комплексна діагностика експортної спроможності підприємства. Методика і діагностичні показники аналізу імпортних операцій підприємства: з метою перепродажу на внутрішньому ринку та для власних виробничих потреб. Діагностика ефективності інвестиційних проектів у зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Діагностика юридичних аспектів здійснення різних видів зовнішньоекономічної діяльності підприємств
Опис: Тема 1. Сутність діагностики зовнішньоекономічної діяльності та її місце в загальній системі економічної діагностики.
Тема 2. Різновиди діагностики зовнішньоекономічної діяльності підприємства та послідовність її здійснення.
Тема 3. Бізнес-індикатори та критерії в системі діагностики зовнішньоекономічної діяльності підприємства.
Тема 4. Інструментарій кореляційно-регресійного аналізу в умовах здійснення діагностики зовнішньоекономічної діяльності.
Тема 5. Сутність етіологічної діагностики та досвід її застосування у сфері оцінювання експортно-імпортної діяльності підприємств.
Тема 6. Діагностика зовнішнього та внутрішнього середовища функціонування підприємств-суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності.
Тема 7. Діагностика можливостей доступу до іноземних ринків підприємств-учасників зовнішньоекономічних операцій. Тема 8. Діагностика якості виконання контрактних зобов’язань із закордонними контрагентами.
Тема 9. Діагностика раціональності використання коштів у зовнішньоекономічній діяльності.
Тема 10. Діагностика ціноутворення у сфері зовнішньоекономічної діяльності підприємств.
Тема 11. Механізм діагностики фінансового стану партнерів у зовнішньоекономічній діяльності.
Тема 12. Діагностика конкурентів підприємства на іноземних ринках із застосуванням матричного підходу.
Тема 13. Діагностика ефективності зовнішньоекономічних операцій підприємства.
Тема 14. Методика і діагностичні показники оцінювання експортних операцій підприємства.
Тема 15. Комплексна діагностика експортної спроможності підприємства.
Тема 16. Методика і діагностичні показники аналізу імпортних операцій підприємства: з метою перепродажу на внутрішньому ринку та для власних виробничих потреб.
Тема 17. Діагностика ефективності інвестиційних проектів у зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Діагностика юридичних аспектів здійснення різних видів зовнішньоекономічної діяльності підприємств
Тема 18. Діагностика юридичних аспектів здійснення різних видів зовнішньоекономічної діяльності підприємств
Методи та критерії оцінювання: Семестровий контроль проводиться у формі екзамену, що передбачає письмову (розв’язання екзаменаційного білету у вигляді тестових завдань, теоретичних запитань та задачі) та усну (відповіді на усні запитання) компоненти.
Поточний контроль проводиться у формі виконання лабораторних робіт та оцінювання виконання завдань на практичних заняттях.
Критерії оцінювання результатів навчання:
1. Для студентів денної форми навчання:
- поточний контроль - 40 балів (4 лабораторні роби, кожна з яких оцінюється максимально у 6,8,8,8 балів; виконання завдань на практичних заняттях - 10 балів);
- екзаменаційний контроль - 60 балів (письмова компонента - 45 балів, усна компонента - 15 балів).
2. Для студентів заочної форми навчання:
- поточний контроль - 40 балів (3 лабораторних роботи, кожна з яких оцінюється максимально у 6 балів; виконання завдань на практичних заняттях - 10 балів, 2 контрольні роботи по 6 балів)
- екзаменаційний контроль - 60 балів (письмова компонента - 45 балів, усна компонента - 15 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Мельник О.Г., Петришин Н.Я., Нагірна М.Я., Чиркова Ю.Л. (2021). Діагностика зовнішньоекономічної діяльності: Конспект лекцій для студентів для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» усіх форм
2. Мельник О.Г., Петришин Н.Я., Нагірна М.Я., Чиркова Ю.Л., Подра О.П. (2021). Діагностика зовнішньоекономічної діяльності підприємства: Методичні вказівки для самостійної роботи для студентів для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» усіх форм навчання
3. Мельник О.Г., Петришин Н.Я., Нагірна М.Я., Чиркова Ю.Л., Філюк Р.Б. (2021). Діагностика зовнішньоекономічної діяльності: Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» усіх форм навчання
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).