HR-аналітика

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.06.E.141
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: к.е.н., доцент Панас Ярослав Володимирович
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення навчальної дисципліни є формування у студентів знань і навичок з методології побудови, організації та використання HR-аналітики в управлінні персоналом.
Завдання: 1. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук. загальні компетентності: 2. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу; 3. Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні. фахові компетентності: 4. Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища; 5. Здатність оцінювати виконувані роботи, забезпечувати їх якість та мотивувати персонал організації; 6. Здатність організовувати систему управління персоналом організації на засадах інтелектуалізації, соціалізації та гуманізації менеджменту. 7. Уміння реалізувати процес управління персоналом організацій (підприємств, установ) різних форм власності на засадах ціннісних орієнтацій таких організацій та особистості із застосуванням інноваційних персонал-технологій.
Результати навчання: 1. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень; 2. Оцінювати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування організації; 3. Здатність продемонструвати поглибленні знання аналізу системи адміністративних, інформаційних та мотиваційних характеристик діяльності персоналу; 4. Уміння розробляти та здійснювати кадрову політику, забезпечувати цілеспрямований розвиток персоналу організації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Економіка праці, Інформаційні системи і технології управління персоналом. Корреквізити: Методологія та організація наукових досліджень в менеджменті.
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна презентує основи сучасних підходів та принципів до аналізу людських ресурсів, що застосовуються в управлінні персоналом в сучасних економічних умовах. HR-аналітика як складова системи менеджменту компанії у цілому забезпечує основу для розробки, прийняття та реалізації управлінських рішень на стратегічному, оперативному та операційному рівнях, щодо набору, адаптації, навчання, мотивації, стимулювання та звільнення найманого та залученого персоналу.
Опис: 1. Що таке HR-аналітика 2. Оцінювання працівників в HR-аналітиці 3. Розроблення шкал оцінювання працівників 4. Методи збирання та оброблення інформації в HR-аналітиці 5. Оцінювання результатів праці 6. Комплексна методика оцінювання працівників 7. Технологія роботи Assessment center 8. Аналітика рекрутингу та адаптації 9 Аналітика навчання та розвитку персоналу 10 Аналітика мотивації, залучення та задоволення персоналу
Методи та критерії оцінювання: За основу при нарахуванні балів береться повнота і правильність відповіді, а також уміння студента правильно аналізувати, оцінювати факти і явища, правильно застосовуючи різні методики в конкретних ситуаціях. За кожну неточність, допущену при відповіді знімається від 5 до 20 % балів, в залежності від її значимості, яку визначає викладач, який перевіряє завдання. За неповну відповідь на поставлене питання може бути знято до 50 % балів.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (100 %): індивідуальні завдання, лабораторні роботи, усне опитування.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Amber Gould. Human Resources Analytics. [Electronic resource]. Coursera. Аccess mode: https://www.coursera.org/learn/human-resources-analytics 2. Ben Waber. People Analytics: How Social Sensing Technology Will Transform Business and What It Tells Us About the Future of Work. 1st Edition. – New jersey: FT Press Analytics, 2013. – 220 p. 3. Cade Massey, Martine Haas, Matthew Bidwell. People Analytics. [Electronic resource]. Coursera. Аccess mode: https://www.coursera.org/learn/wharton-people-analytics 4. Nadeem Khan, Dave Millner. Introduction to People Analytics: A Practical Guide to Data-driven HR. 1st Edition. – London: Kogan Page Limited, 2020. – 328 p. 5. Shonna D. Waters, Valerie Streets, Lindsay McFarlane, Rachael Johnson-Murray. The Practical Guide to HR Analytics: Using Data to Inform, Transform, and Empower HR Decisions. – Danvers: SHRM, 2018. – 234 p. 6. Горкавий В.К. Статистика: Підручник /В.К. Горкавий. К.: Алерта, 2019. – 644 с. 7. Сила HR. Як досягати цілей бізнесу/ уклад. О.Шахова, В. Самойлова. – Х.: Віват, 2022. – 400 с. 8. Цимбалюк С. О., Білик О. М. Оцінювання персоналу : Навч. посіб. / С. О. Цимбалюк, О. М. Білик. — К.: КНЕУ, 2021. – 311 c.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).