Ділова іноземна мова

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.01.E.046
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Іноземних мов гуманітарно-соціального спрямування
Лектор: Кравець С.Ф., Гавран М.І., Білик О.О.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення навчальної дисципліни полягає у формуванні у студентів комунікативної компетенції, яка необхідна для спілкування у знайомих ситуаціях, які зустрічаються в академічному та загально-професійному контекстах, а також основ спілкування діловою іноземною мовою.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: Загальні компетентності (ЗК): ЗК 7. Здатність спілкуватися іноземною мовою. ЗК 13. Цінування та повага різноманітності та мультикультурності. ЗК 14. Здатність працювати у міжнародному контексті. Фахові компетентності професійного спрямування (ФКС): ФКП 1.1. Здатність організовувати процес управління організацією з формуваням альтернативних стратегічних напрямів її розвитку.
Результати навчання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: ПРН 13. Спілкуватись в усній та письмовій формі державною та іноземною мовами. ПРН 15. Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних міркувань (мотивів), повагу до різноманітності та міжкультурності. КОМ 2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію. АіВ 2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб, здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: Іноземна мова за професійним спрямуванням, ч.2. кореквізити: Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи, Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Програма навчальної дисципліни “Ділова іноземна мова” укладена для студентів Інституту економіки і менеджменту, які навчаються за спеціальністю 073 Менеджмент, та мовою на рівні, який відповідає А2 – В2 за ЗЄР (Загально - європейські рекомендації щодо навчання та викладання сучасних мов). В результаті успішного навчання за програмою даного курсу очікується підвищення рівня володіння мовою до В2, який є перехідним між рубіжнім та просунутим рівнями незалежного користувача мовою. Курс має практичне спрямування, надаючи студентам можливості набуття загальної професійної комунікативної компетенції у користуванні англійською мовою. Навчання здійснюється шляхом інтеграції мовленнєвих умінь та мовних знань в рамках знайомого загально-тематичного і ситуативного контексту відповідно до певної академічної та професійної сфери діяльності студентів. Самоосвіта вважається невід’ємною частиною даного навчального курсу, і особлива увага у програмі приділяється самостійній роботі студентів.
Опис: Комунікація (Навички спілкування. Навички усного спілкування. Навички писемного спілкування. Написання електронного листа. Методи і поради). Міжнародний маркетинг (Особливості міжнародного маркетингу. Міжнародні бренди. Організація ділових зустрічей. Брейнстормінг). Побудова відносин (Ділові відносини. Діловий етикет. Ділове спілкування. Функції та повноваження працівників компаній). Успіх (Критерії успіху. Вирішення проблем). Задоволення від роботи (Мотивація до роботи. Мотиваційні фактори). Ризики (Різноманітні аспекти ризику. Інтернаціоналізація – ризик чи можливість? Написання звіту).
Методи та критерії оцінювання: Методи контролю: - Поточний контроль; диференційований залік; - спостереження за навчально-пізнавальною діяльністю; - усне опитування (індивідуальне і фронтальне) ; - вибіркове усне опитування; - письмовий контроль знань і умінь (здійснюється за допомогою письмових робіт (письмові відповіді на питання, есе, розв’язання вправ)); - тести (тестування); - оцінка (оцінювання) активності, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень тощо. - презентації; - практична перевірка виконаних завдань; - тематичний та тестовий контролі тощо. Методи оцінювання знань: Поточний контроль та диференційований залік. Методи оцінювання знань: -усне та фронтальне опитування; -письмове опитування; -вибіркове усне опитування; -виступи на практичних заняттях; -тести; -оцінка активності; -оцінювання внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень; тощо.
Критерії оцінювання результатів навчання: Критерії оцінювання на практичному занятті Аудіювання – Повне розуміння аудіо-матеріалів; студент демонструє самостійність і здатність до адекватного сприйняття інформації й здатність відтворити, перекласти, запам’ятати цей матеріал, виконати супровідні усні чи письмові завдання. Читання – студент демонструє знання значної частини прочитаного матеріалу; факти використовуються правильно, наявна термінологічна коректність, можливі невеликі неточності; студент демонструє розуміння тексту, самостійність та критичність мислення, вміння аналізувати, аргументовано доводити свою позицію, логічно й послідовно викладати матеріал. Студент розуміє і може пояснити іноземної мовою значення більшості слів у тексті, знає їхній переклад, може використовувати активний словник підчас обговорення прочитаної інформації. Мовлення – студент демонструє здатність висловлюватись на обрану тему, використовуючи відповідні лексико-граматичні конструкції, вільно спілкуватися і доводити свою точку зору за допомогою мовних засобів, вступати у тематичні дискусії. Письмо – студент володіє достатнім рівнем знань щодо граматики і має достатню лексичну базу для правильного викладення своєї думки письмово. Важливі логічність, стислість, правильність викладу відповідно до вимог щодо написання того чи іншого виду письмової роботи (есе, лист, розширена анотація. тощо). ** Критерії оцінювання усного виступу (презентації) Презентація підготовлена відповідно до запропонованої теми та згідно з самостійно розробленим студентом планом із дотриманням технічних вимог щодо оформлення презентації. Демонструє глибоке та всебічне знання та розуміння матеріалу, інформація подана чітко, вичерпно із застосуванням аналітичного підходу та додаткового фактологічного і концептуального матеріалу до обраної теми; Доповідь повна, комплексна, з всебічним висвітленням запропонованих у плані питань, вичерпна, чітка, логічна, аргументована, з послідовним викладом змісту, власним баченням розв’язання проблеми.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Англійська мова: 1. Murphy R., English Grammar in Use. CEF Level: B1 Intermediate - B2 High Intermediate. Cambridge University Press. 2. Smith L., Moore R. (2014). English for Careers: Business, Professional and Technical (11th Edition) . Pearson Education Limited. 523 p. 3. Ian MacKenzie (2008). English for the Financial Sector. Student’s book. – Cambridge University Press, 160 p. 4. English for Academics Part 1 (2014) Ed. By Rod Bolitho. Cambridge: Cambridge University Press. 5. Ed Pegg (2016). In Company 3.0 Corporate Finance. Student’s book pack. Macmillan Ltd. 6. Ed Pegg (2017). In Company 3.0 Investment. Student’s book pack. Macmillan Ltd. 7. Hewings M. (2013). Advanced grammar in use. CUP. 295 p. 8. D. Cotton, D. Falvey, S. Kent (2012). . - Pearson. 9. D. Cotton, D. Falvey, S. Kent. (2012). Market Leader. 3rd Edition Intermediate Coursebook. – Pearson. – 177p. 10. Англійська для менеджерів за ред. Мукан Н. В.(2020). Львів. 490 с. 11. Словники. Німецька мова: 1. Schritte international 1 Deutsch als Fremdsprache / Kursbuch + Arbeitsbuch mit Audio-CD zum Arbeitsbuch und interaktiven Ubungen Niebisch, Daniela / Penning-Hiemstra, Sylvette / Specht, Franz / Bovermann, Monika / Reimann, Hueber Verlag ,2006 2. Schritte international 2 Deutsch als Fremdsprache / Kursbuch + Arbeitsbuch mit Audio-CD zum Arbeitsbuch und interaktiven Ubungen Niebisch, Daniela / Penning-Hiemstra, Sylvette / Specht, Franz / Bovermann, Monika / Reimann, Hueber Verlag ,2006 3. Ja genau! Deutsch als Fremdsprache/ Kurs- und Ubungsbuch A1,Band 1 /Boschel, Giersberg, Hagi/ Cornelsen Verlag, Berlin 2009 4. Mit Erfolg zu START DEUTSCH A1/ Hans-Jurgen Hantschel, Verena Klotz, Paul Krieger/ Klett Verlag, Stuttgart 2004 5. Словники. Французька мова: 1. Mes pas vers la France. Мої кроки до Франції: підручник з французької мови для розвитку розмовних навичок (B1, B2) \ М. І.Бабкіна, О.С. Білик, М.З. Джура, І.М. Ключковська, Б.Г. Кушка; за ред. І.М. Ключковської. - Львів:ВД "Панорама", 2017. - 252 с. 2. Бабкіна М.І. Збірник граматичних завдань з французької мови: Навчальний посібник для студентів вищих технічних навчальних закладів / М.І. Бабкіна.- 3-тє вид., переробл. і доповн. Львів: - ЗУКЦ, 2015. - 260 с. 3. Бабкіна М.І. Ділова кореспонденція:Навчальний посібник з французької мови для студентів вищих технічних навчальних закладів / М.І.Бабкіна.- Львів:ЗУКЦ, ПП НВФ БІАРП, 2012.-152 с. 4. Parizet M.-L. DELF B2: 200 exercices \ Marie-Louise Parizet. CLE international, 2013. - 192 p. 5. Бабкіна М.І. Електронний навчально-методичний комплекс "Збірник граматичних завдань з французької мови". - Адреса розміщення: http: // vns.lp.edu.ua / modle/course/ view.php?id=10768. 5. Словники.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Ділова іноземна мова

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.03.E.070
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Іноземних мов гуманітарно-соціального спрямування
Лектор: Кравець С.Ф., Гавран М.І., Білик О.О.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення навчальної дисципліни полягає у формуванні у студентів комунікативної компетенції, яка необхідна для спілкування у знайомих ситуаціях, які зустрічаються в академічному та загально-професійному контекстах, а також основ спілкування діловою іноземною мовою.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: Загальні компетентності (ЗК): ЗК 7. Здатність спілкуватися іноземною мовою. ЗК 13. Цінування та повага різноманітності та мультикультурності. ЗК 14. Здатність працювати у міжнародному контексті. Фахові компетентності професійного спрямування (ФКС): ФКП 1.1. Здатність організовувати процес управління організацією з формуваням альтернативних стратегічних напрямів її розвитку.
Результати навчання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: •ПРН 13. Спілкуватись в усній та письмовій формі державною та іноземною мовами. ПРН 15. Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних міркувань (мотивів), повагу до різноманітності та міжкультурності. КОМ 2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію. АіВ 2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб, здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: Іноземна мова за професійним спрямуванням, ч.2. кореквізити: Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи, Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Програма навчальної дисципліни “Ділова іноземна мова” укладена для студентів Інституту економіки і менеджменту, які навчаються за спеціальністю 073 Менеджмент, та мовою на рівні, який відповідає А2 – В2 за ЗЄР (Загально - європейські рекомендації щодо навчання та викладання сучасних мов). В результаті успішного навчання за програмою даного курсу очікується підвищення рівня володіння мовою до В2, який є перехідним між рубіжнім та просунутим рівнями незалежного користувача мовою. Курс має практичне спрямування, надаючи студентам можливості набуття загальної професійної комунікативної компетенції у користуванні англійською мовою. Навчання здійснюється шляхом інтеграції мовленнєвих умінь та мовних знань в рамках знайомого загально-тематичного і ситуативного контексту відповідно до певної академічної та професійної сфери діяльності студентів. Самоосвіта вважається невід’ємною частиною даного навчального курсу, і особлива увага у програмі приділяється самостійній роботі студентів.
Опис: Комунікація (Навички спілкування. Навички усного спілкування. Навички писемного спілкування. Написання електронного листа. Методи і поради). Міжнародний маркетинг (Особливості міжнародного маркетингу. Міжнародні бренди. Організація ділових зустрічей. Брейнстормінг). Побудова відносин (Ділові відносини. Діловий етикет. Ділове спілкування. Функції та повноваження працівників компаній). Успіх (Критерії успіху. Вирішення проблем). Задоволення від роботи (Мотивація до роботи. Мотиваційні фактори). Ризики (Різноманітні аспекти ризику. Інтернаціоналізація – ризик чи можливість? Написання звіту).
Методи та критерії оцінювання: Усні та письмові опитування, обговорення проблемних питань, аналіз доповідей, презентацій, есе, діалогічне мовлення, монологічне мовлення, домашнє читання. Методи навчання: -Практичні заняття (Методи навчання: інформаційно-рецептивний метод, репродуктивний метод, комунікативний підхід, ситуативний метод, аудіо-лінгвальний метод, граматично-перекладний метод). -Самостійна робота – (репродуктивний метод, дослідницький метод) Крім того: - Словесні методи / Вербальні методи (пояснення; розповідь; бесіда; робота з навчально-методичною літературою та іншими інформаційними джерелами ); - Наочні, наочно-візуальні методи (ілюстрація; демонстрація; показ ); - Практичні (дослідження; моделювання, експеримент; вправи-тренінги ). Методи контролю: - Поточний контроль; диференційований залік; - спостереження за навчально-пізнавальною діяльністю; - усне опитування (індивідуальне і фронтальне) ; - вибіркове усне опитування; - письмовий контроль знань і умінь (здійснюється за допомогою письмових робіт (письмові відповіді на питання, есе, розв’язання вправ)); - тести (тестування); - оцінка (оцінювання) активності, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень тощо. - презентації; - практична перевірка виконаних завдань; - тематичний та тестовий контролі тощо. Методи оцінювання знань: Поточний контроль та диференційований залік. Методи оцінювання знань: -усне та фронтальне опитування; -письмове опитування; -вибіркове усне опитування; -виступи на практичних заняттях; -тести; -оцінка активності; -оцінювання внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень; тощо.
Критерії оцінювання результатів навчання: Критерії оцінювання на практичному занятті Аудіювання – Повне розуміння аудіо-матеріалів; студент демонструє самостійність і здатність до адекватного сприйняття інформації й здатність відтворити, перекласти, запам’ятати цей матеріал, виконати супровідні усні чи письмові завдання. Читання – студент демонструє знання значної частини прочитаного матеріалу; факти використовуються правильно, наявна термінологічна коректність, можливі невеликі неточності; студент демонструє розуміння тексту, самостійність та критичність мислення, вміння аналізувати, аргументовано доводити свою позицію, логічно й послідовно викладати матеріал. Студент розуміє і може пояснити іноземної мовою значення більшості слів у тексті, знає їхній переклад, може використовувати активний словник підчас обговорення прочитаної інформації. Мовлення – студент демонструє здатність висловлюватись на обрану тему, використовуючи відповідні лексико-граматичні конструкції, вільно спілкуватися і доводити свою точку зору за допомогою мовних засобів, вступати у тематичні дискусії. Письмо – студент володіє достатнім рівнем знань щодо граматики і має достатню лексичну базу для правильного викладення своєї думки письмово. Важливі логічність, стислість, правильність викладу відповідно до вимог щодо написання того чи іншого виду письмової роботи (есе, лист, розширена анотація. тощо). ** Критерії оцінювання усного виступу (презентації) Презентація підготовлена відповідно до запропонованої теми та згідно з самостійно розробленим студентом планом із дотриманням технічних вимог щодо оформлення презентації. Демонструє глибоке та всебічне знання та розуміння матеріалу, інформація подана чітко, вичерпно із застосуванням аналітичного підходу та додаткового фактологічного і концептуального матеріалу до обраної теми; Доповідь повна, комплексна, з всебічним висвітленням запропонованих у плані питань, вичерпна, чітка, логічна, аргументована, з послідовним викладом змісту, власним баченням розв’язання проблеми.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: English: 1. Murphy R., English Grammar in Use. CEF Level: B1 Intermediate - B2 High Intermediate. Cambridge University Press. 2. Smith L., Moore R. (2014). English for Careers: Business, Professional and Technical (11th Edition) . Pearson Education Limited. 523 p. 3. Ian MacKenzie (2008). English for the Financial Sector. Student’s book. – Cambridge University Press, 160 p. 4. English for Academics Part 1 (2014) Ed. By Rod Bolitho. Cambridge: Cambridge University Press. 5. Ed Pegg (2016). In Company 3.0 Corporate Finance. Student’s book pack. Macmillan Ltd. 6. Ed Pegg (2017). In Company 3.0 Investment. Student’s book pack. Macmillan Ltd. 7. Hewings M. (2013). Advanced grammar in use. CUP. 295 p. 8. D. Cotton, D. Falvey, S. Kent (2012). . - Pearson. 9. D. Cotton, D. Falvey, S. Kent. (2012). Market Leader. 3rd Edition Intermediate Coursebook. – Pearson. – 177p. 10. Англійська для менеджерів за ред. Мукан Н. В.(2020). Львів. 490 с. 11. Словники. Німецька мова: 1. Schritte international 1 Deutsch als Fremdsprache / Kursbuch + Arbeitsbuch mit Audio-CD zum Arbeitsbuch und interaktiven Ubungen Niebisch, Daniela / Penning-Hiemstra, Sylvette / Specht, Franz / Bovermann, Monika / Reimann, Hueber Verlag ,2006 2. Schritte international 2 Deutsch als Fremdsprache / Kursbuch + Arbeitsbuch mit Audio-CD zum Arbeitsbuch und interaktiven Ubungen Niebisch, Daniela / Penning-Hiemstra, Sylvette / Specht, Franz / Bovermann, Monika / Reimann, Hueber Verlag ,2006 3. Ja genau! Deutsch als Fremdsprache/ Kurs- und Ubungsbuch A1,Band 1 /Boschel, Giersberg, Hagi/ Cornelsen Verlag, Berlin 2009 4. Mit Erfolg zu START DEUTSCH A1/ Hans-Jurgen Hantschel, Verena Klotz, Paul Krieger/ Klett Verlag, Stuttgart 2004 5. Словники. Французька мова: 1. Mes pas vers la France. Мої кроки до Франції: підручник з французької мови для розвитку розмовних навичок (B1, B2) \ М. І.Бабкіна, О.С. Білик, М.З. Джура, І.М. Ключковська, Б.Г. Кушка; за ред. І.М. Ключковської. - Львів:ВД "Панорама", 2017. - 252 с. 2. Бабкіна М.І. Збірник граматичних завдань з французької мови: Навчальний посібник для студентів вищих технічних навчальних закладів / М.І. Бабкіна.- 3-тє вид., переробл. і доповн. Львів: - ЗУКЦ, 2015. - 260 с. 3. Бабкіна М.І. Ділова кореспонденція:Навчальний посібник з французької мови для студентів вищих технічних навчальних закладів / М.І.Бабкіна.- Львів:ЗУКЦ, ПП НВФ БІАРП, 2012.-152 с. 4. Parizet M.-L. DELF B2: 200 exercices \ Marie-Louise Parizet. CLE international, 2013. - 192 p. 5. Бабкіна М.І. Електронний навчально-методичний комплекс "Збірник граматичних завдань з французької мови". - Адреса розміщення: http: // vns.lp.edu.ua / modle/course/ view.php?id=10768. 5. Словники.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).