Міжнародне інвестування
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.04.E.086
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: Малиновська Юлія, к.е.н., доцент
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у здобувачів освіти компетентностей:
інтегральна компетентність:
здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів відповідної науки і характеризується комплексністю та невизначеністю умов;
загальні компетентності:
ЗК7. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК14. Здатність працювати у міжнародному контексті
фахові компетентності:
ФК3. Здатність визначати перспективи розвитку організації.
ФК13. Розуміти принципи і норми права та використовувати їх у професійній діяльності.
ФКС 3.4. Уміння реалізовувати та забезпечувати співпрацю із контрагентами в межах міжнародної інвестиційної діяльності, міжнародних кредитно-розрахункових та валютних операцій, операцій на міжнародному фондовому ринку
Результати навчання: ПРН4. Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.
ПРН 18. Здатність продемонструвати базові знання у сфері стратегічного, операційного, інноваційного, антикризового, фінансового, інвестиційного, антисипативного, креативного управління організаціями та їх підрозділами.
ПРН 20. Здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння процесів реалізації зовнішньоекономічних операцій, їх організаційного, фінансового, ресурсного , юридичного, логістичного, митного, транспортного, експедиційного, страхового, управлінського супроводу
ПРН21. Здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння процесів міжнародної співпраці та міжнародного бізнесу, інтегрування та глобалізації, факторів та параметрів сучасного міжнародного економічного середовища
ПРН26. Уміння досліджувати іноземні ринки, формувати технології зовнішньоекономічних операцій, укладати та виконувати угоди з іноземними контрагентами, розробляти міжнародні проекти.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
СК2.6. Управління бізнесом
Кореквізити
ВБ 3.5. Управління міжнародною конкурентоспроможністю
ВБ 3.9. Міжнародні кредитно-розрахункові та валютні операції
Короткий зміст навчальної програми: Інвестування в системі міжнародного бізнесу. Теорії міжнародного інвестування. Портфельна теорія Г. Марковіца як парадигма сучасного міжнародного інвестування. Міжнародна підприємницька інвестиційна діяльність . Сутність і мотивація міжнародної інвестиційної діяльності. Міжнародні інвестиційні операції з цінними паперами. Міжнародний інвестиційний ринок. Моделювання інвестиційних процесів. Бюджетування та ефективність інвестиційних процесів. Інвестиційні стратегії в глобальному середовищі. Регулювання міжнародної інвестиційної діяльності. Міжнародна інвестиційна діяльність в Україні в умовах воєнного стану.
Опис: Інвестування в системі міжнародного бізнесу. Теорії міжнародного інвестування. Портфельна теорія Г. Марковіца як парадигма сучасного міжнародного інвестування. Сутність і мотивація міжнародної інвестиційної діяльності. Міжнародна підприємницька інвестиційна діяльність. Міжнародні інвестиційні операції з цінними паперами. Міжнародний інвестиційний ринок. Аналіз і оцінювання міжнародних інвестиційних проектів. Моделювання міжнародних інвестиційних процесів. Інвестиційні стратегії в глобальному середовищі. Регулювання міжнародної інвестиційної діяльності. Міжнародна інвестиційна діяльність в Україні в умовах воєнного стану
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль:
усне експрес-опитування;
письмове розв’язання тестових вправ, теоретичних питань та задач;
доповіді та презентації;
виконання та захист індивідуальної контрольної роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: Усне опитування, оцінка активності, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень i визначень - 20
Письмове розв’язання тестових вправ, теоретичних питань та задач - 20
Підготовка презентацій, доповідей та виступів- 30
Виконання та захист контрольної роботи -30
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Czinkota M. R., Ronkainen I. A., Gupta S. International Business. 9th ed. Cambridge : Cambridge University Press, 2021. 588 p.
2. Fung H.-G., Xu X.-E., Yau J. Advances in International Investments: Traditional and Alternative Approaches. Singapore : World Scientific Publishing Company, 2018. 308 p.
3. Radi Y. Rules and Practices of International Investment Law and Arbitration (Law in Context). Cambridge : Cambridge University Press, 2020. 582 p.
4. Solnik B., McLeavey D. International Investments: United States Edition (The Addison-Wesley Series in Finance). 5th ed. Virginia : AIMR, 2003. 748 p.
5. Адамик В. В. Міжнародна інвестиційна та інноваційна діяльність. Тернопіль : Крок, 2014. 238 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).