Маркетинг
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.00.O.019
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Д.е.н., доц. Назар Глинський
К.е.н., доц. Олена Карпій
К.е.н., доц. Наталія Михайлик
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Загальні компетентності (ЗК):
ЗК 2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності та примножувати досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
ЗК 10. Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні.
ЗК 12. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
Фахові компетентності (ФК):
ФК 2. Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища.
ФК 4. Вміння визначати функціональні області організації та зв’язки між ними.
ФК 6. Здатність діяти соціально відповідально і свідомо.
ФК 7. Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту.
ФК 11. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління.
ФК 14. Розуміти принципи психології та використовувати їх у професійній діяльності.
Результати навчання: ПРН 11. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації.
ПРН 17. Виконувати дослідження індивідуально та/або в групі під керівництвом лідера.
КОМ 2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Менеджмент.
Кореквізити: Статистика.
Короткий зміст навчальної програми: Передбачає надання студентам знань про сутність і зміст маркетингу, його складові та методи. Дисципліна передбачає набуття ними практичних навичок у сфері збирання інформації про середовище функціонування підприємства, прийняття рішень у межах окремих складових його комплексу маркетингу та у сфері управління маркетинговою діяльністю.
Опис: Сутність маркетингу та розвиток його концепцій. Маркетинг як відкрита мобільна система. Формування маркетингової інформаційної системи. Вивчення потреб і поведінки споживачів та вибір цільових сегментів. Товар у комплексі маркетингу. Ціна у комплексі маркетингу. Розповсюдження у комплексі маркетингу. Комунікації у комплексі маркетингу. Управління маркетинговою діяльністю
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%): обговорення проблемних теоретичних питань; розв’язання аналітично-розрахункових завдань; виконання та захист лабораторних робіт; виконання контрольних робіт (для заочної форми навчання). Підсумковий контроль (30%): тестування (55%), усна відповідь (15%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (45%): обговорення проблемних теоретичних питань; розв’язання аналітично-розрахункових завдань; виконання та захист лабораторних робіт; виконання контрольних робіт (для заочної форми навчання). Підсумковий контроль (55%): тестування (45%), усна відповідь (10%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Мороз Л. А., Чухрай Н. І. Маркетинг : підручник / за ред. Л. А. Мороз. – Львів : БЦ «Ажур», 2013. – 232 с.
2. Руделіус В., Мороз Л. А., Глинський Н. Ю. та ін. Маркетинг : підручник. – Київ : Навч.-метод. центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2009. – 422 с.
3. Котлер Ф., Амстронг П. Основи маркетингу / пер. з англ. – Київ : ВД «Діалектика», 2020. – 944 с.
4. Котлер Ф., Катараджая Г., Сетьяван І. Маркетинг 4.0: Від традиційного до цифрового. – Київ : КМ-БУКС, 2018. – 208 с.
5. Котлер Ф., Катараджая Г., Сетьяван І. Marketing: Real People, Real Choices. – Київ : КМ-БУКС, 2018. – 208 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).