Маркетинг
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.00.O.019
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., доц. Назар Глинський
к.е.н., доц. Олена Карпій
к.е.н., доц. Наталія Михайлик
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Загальні компетентності (ЗК):
ЗК 2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності та примножувати досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
ЗК 10. Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні.
ЗК 12. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
Фахові компетентності (ФК):
ФК 2. Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища.
ФК 4. Вміння визначати функціональні області організації та зв’язки між ними.
ФК 6. Здатність діяти соціально відповідально і свідомо.
ФК 7. Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту.
ФК 11. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління.
ФК 14. Розуміти принципи психології та використовувати їх у професійній діяльності.
Результати навчання: ПРН 11. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації.
ПРН 17. Виконувати дослідження індивідуально та/або в групі під керівництвом лідера.
КОМ 2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Менеджмент.
Кореквізити: Статистика, Логістика
Короткий зміст навчальної програми: Передбачає надання студентам знань про сутність і зміст маркетингу, його складові та методи. Дисципліна передбачає набуття ними практичних навичок у сфері збирання інформації про середовище функціонування підприємства, прийняття рішень у межах окремих складових його комплексу маркетингу та у сфері управління маркетинговою діяльністю.
Опис: Сутність маркетингу та розвиток його концепцій. Система і характеристика сучасного маркетингу. Формування маркетингової інформаційної системи. Товар у комплексі маркетингу. Ціна у комплексі маркетингу. Розповсюдження у комплексі маркетингу. Комунікації у комплексі маркетингу. Управління маркетинговою діяльністю
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (45%): обговорення проблемних теоретичних питань; розв’язання аналітично-розрахункових завдань; виконання та захист лабораторних робіт; виконання контрольних робіт (для заочної форми навчання). Підсумковий контроль (55%): тестування (45%), усна відповідь (10%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (45%): обговорення проблемних теоретичних питань; розв’язання аналітично-розрахункових завдань; виконання та захист лабораторних робіт; виконання контрольних робіт (для заочної форми навчання). Підсумковий контроль (55%): тестування (45%), усна відповідь (10%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник / За ред. Л.А. Мороз. Львів: БЦ «Ажур», 2013. 232 с.
2. Руделіус В., Мороз Л.А., Глинський Н.Ю. та ін. Маркетинг: Підручник / та ін. – К.: Навчально-методичний центр “Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні”, 2009. 422 с.
3. Котлер Ф., Амстронг, Основи маркетингу. Пер. з англ. Київ: ВД “Діалектика”, 2020. – 944 с.
4. Котлер Ф. Маркетинг 4.0 Від традиційного до цифрового/ Ф. Котлер, Г. Катараджая, І. Сетьяван. Київ: КМ-БУКС, 2018. 208 с.
4. Руделіус В., Мороз Л.А., Глинський Н.Ю. та ін. Маркетинг: Підручник / та ін. – К.: Навчально-методичний центр “Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні”, 2009. 422 с.
5. Котлер Ф., Амстронг, Основи маркетингу. Пер. з англ. Київ: ВД “Діалектика”, 2020. – 944 с.
6. Котлер Ф., Катараджая Г., І. Сетьяван. Маркетинг 4.0 Від традиційного до цифрового. Київ: КМ-БУКС, 2018. 208 с.
7. Котлер Ф. Marketing: Real People, Real Choices Ф. Котлер, Г. Катараджая, І. Сетьяван. Київ: КМ-БУКС, 2018. 208 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).