Облік та оподаткування зовнішньоекономічних операцій
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.05.E.113
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: к.е.н., доцент Чиркова Юлія Леонідівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Виконання курсового проекту передбачає формування та розвиток у здобувачів освіти наступних компетентностей:
інтегральної:
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук
загальні компетентності (ЗК):
ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу.
фахові компетентності (ФК):
ФК6. Здатність діяти соціально відповідально і свідомо.
ФК13. Розуміти принципи і норми права та використовувати їх у професійній діяльності.
фахові компетентності професійного спрямування (ФКП):
ФКП 3.5. Уміння здійснювати соціально-економічну діагностику суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності, формувати різні види бюджетів у сфері зовнішньоекономічної діяльності, оптимізовувати оподаткування зовнішньоекономічної діяльності.
Результати навчання: У результаті виконання курсової роботи студент повинен:
- Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.
- Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень.
- Оцінювати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування організації.
- Здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння процесів реалізації зовнішньоекономічних операцій, їх організаційного, фінансового, ресурсного, юридичного, логістичного, митного, транспортного, експедиційного, страхового, управлінського супроводу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Оподаткування зовнішньоекономічної діяльності
Технологія зовнішньоекономічних операцій
Короткий зміст навчальної програми: Проводести розрахунки за основними видами експортно-імпортних операцій; читати фінансову звітність; використовувати різноманітні методи аналізу інформації, організувати роботу з виконання підприємством фінансових зобов’язань перед бюджетом та позабюджетними фондами у разі здійснення зовнішньоекономічної діяльності.
Опис: Опис новоствореного підприємства-суб'єкта ЗЕД. Вибір системи оподаткування для підприємства-суб'єкта ЗЕД. Розрахунок планових обсягів зовнішньоекономічної діяльності. Оптимізування оподаткування зовнішньоекономічної діяльності. Ґрунтовний аналіз рекомендованого методу оптимізування оподаткування ЗЕД. Повторний розрахунок усіх видів податків та зборів, що справляються в межах здійснення ЗЕД, із урахуванням результатів застосування найбільш ефективного методу податкового оптимізування ЗЕД. Формування висновків до проекту.
Методи та критерії оцінювання: Семестровий контроль проводиться у формі заліку, що передбачає письмову (виконання курсової роботи) та усну (відповіді на усні запитання) компоненти.
Методи оцінювання: вибіркове усне опитування; підготовка презентацій, доповідей; відповіді при допуску та захисті лабораторних робіт, оцінка активності, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень i визначень тощо.
Критерії оцінювання результатів навчання: Змістове наповнення роботи: 40%;
Оформлення роботи: 20%;
Усна компонента: 40%.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Бюджетування та оподаткування зовнішньоекономічної діяльності: Навч. посібник / О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник, Н.Я. Петришин, М.Є. Адамів, Ю.Л. Чиркова. Львів: Видавництво «Растр-7», 2020, 266 c.
2. Податкова система: Навчальний посібник. / за заг. ред. Андрущенка В. Л. К.: «Центр учбової літератури», 2020, 416 с.
3. Гребельник, О.П. Оподаткування зовнішньоекономічної діяльності: навч. посіб./ О.П. Гребельник, О.В. Сторожук. Ірпінь: Ун-т ДФС України, 2018, 554 с.
4. Митний кодекс України № 4495-VI від 13.03. 2012 р. . (зі змінами і доповненнями № 641-ІX від 02.06.2020). URL: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4495-17.
5. Податковий кодекс України № 2755-VI від 02.12. 2010 р.. (зі змінами і доповненнями № 821-IX від 21.07.2020). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#Text.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Облік та оподаткування зовнішньоекономічних операцій (курсова робота)
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.05.E.116
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: к.е.н., доцент Чиркова Юлія Леонідівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Виконання курсового проекту передбачає формування та розвиток у здобувачів освіти наступних компетентностей:
інтегральної:
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук
загальні компетентності (ЗК):
ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу.
фахові компетентності (ФК):
ФК6. Здатність діяти соціально відповідально і свідомо.
ФК13. Розуміти принципи і норми права та використовувати їх у професійній діяльності.
фахові компетентності професійного спрямування (ФКП):
ФКП 3.5. Уміння здійснювати соціально-економічну діагностику суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності, формувати різні види бюджетів у сфері зовнішньоекономічної діяльності, оптимізовувати оподаткування зовнішньоекономічної діяльності.
Результати навчання: У результаті виконання курсової роботи студент повинен:
- Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.
- Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень.
- Оцінювати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування організації.
- Здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння процесів реалізації зовнішньоекономічних операцій, їх організаційного, фінансового, ресурсного, юридичного, логістичного, митного, транспортного, експедиційного, страхового, управлінського супроводу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Оподаткування зовнішньоекономічної діяльності
Технологія зовнішньоекономічних операцій
Короткий зміст навчальної програми: Проводести розрахунки за основними видами експортно-імпортних операцій; читати фінансову звітність; використовувати різноманітні методи аналізу інформації, організувати роботу з виконання підприємством фінансових зобов’язань перед бюджетом та позабюджетними фондами у разі здійснення зовнішньоекономічної діяльності.
Опис: Опис новоствореного підприємства-суб'єкта ЗЕД. Вибір системи оподаткування для підприємства-суб'єкта ЗЕД. Розрахунок планових обсягів зовнішньоекономічної діяльності. Оптимізування оподаткування зовнішньоекономічної діяльності. Ґрунтовний аналіз рекомендованого методу оптимізування оподаткування ЗЕД. Повторний розрахунок усіх видів податків та зборів, що справляються в межах здійснення ЗЕД, із урахуванням результатів застосування найбільш ефективного методу податкового оптимізування ЗЕД. Формування висновків до проекту.
Методи та критерії оцінювання: Семестровий контроль проводиться у формі заліку, що передбачає письмову (виконання курсової роботи) та усну (відповіді на усні запитання) компоненти.
Методи оцінювання: вибіркове усне опитування; підготовка презентацій, доповідей; відповіді при допуску та захисті лабораторних робіт, оцінка активності, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень i визначень тощо.
Критерії оцінювання результатів навчання: Змістове наповнення роботи: 40%;
Оформлення роботи: 20%;
Усна компонента: 40%.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Бюджетування та оподаткування зовнішньоекономічної діяльності: Навч. посібник / О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник, Н.Я. Петришин, М.Є. Адамів, Ю.Л. Чиркова. Львів: Видавництво «Растр-7», 2020, 266 c.
2. Податкова система: Навчальний посібник. / за заг. ред. Андрущенка В. Л. К.: «Центр учбової літератури», 2020, 416 с.
3. Гребельник, О.П. Оподаткування зовнішньоекономічної діяльності: навч. посіб./ О.П. Гребельник, О.В. Сторожук. Ірпінь: Ун-т ДФС України, 2018, 554 с.
4. Митний кодекс України № 4495-VI від 13.03. 2012 р. . (зі змінами і доповненнями № 641-ІX від 02.06.2020). URL: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4495-17.
5. Податковий кодекс України № 2755-VI від 02.12. 2010 р.. (зі змінами і доповненнями № 821-IX від 21.07.2020). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#Text.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).