Система нормативно-конструкторської документації в будівництві
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.00.O.001
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: доцент Холод Петро Федорович
доцент Титаренко Роман Юрійович
старший викладач Данкевич Ірина Петрівна
асистент Лободанов Максим Миколайович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
ІНТ; загальні компетентності:
ЗК06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
фахові компетентності:
СК06. Здатність до інжинірингової діяльності у сфері будівництва, складання та використання технічної документації.
Результати навчання: РН04. Проєктувати та реалізовувати технологічні процеси будівельного виробництва, використовуючи відповідне обладнання, матеріали, інструменти та методи.
РН05. Використовувати та розробляти технічну документацію на усіх стадіях життєвого циклу будівельної продукції.
РН07. Виконувати збір, інтерпретацію та застосування даних, в тому числі за рахунок пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел.
КОМ2. Збір, інтерпретація та застосування даних.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - Інженерна графіка
- Українська мова
- Будівельне матеріалознавство
- Будівельні конструкції
Короткий зміст навчальної програми: Вивчаються основні положення системи нормативно-конструкторської документації. Вимоги до оформлення документів при розробленні будівельних норм. Реєстрація будівельних норм. Основні вимоги до проектної та робочої документації, в т.ч. щодо використання ПК AutoCAD для автоматизованого проектування і креслення. Склад та зміст проектної документації на будівництво. Організація будівельного виробництва. Генеральний проектувальник.
Опис: Основні положення.
Вимоги до оформлення документів при розробленні будівельних норм.
Реєстрація будівельних норм.
Основні вимоги до проектної та робочої документації, в т.ч. щодо використання ПК AutoCAD для автоматизованого проектування і креслення.
Склад та зміст проектної документації на будівництво.
Організація будівельного виробництва.
Генеральний проектувальник.
Бібліографічні посилання: основні положення та правила складання.
Методи та критерії оцінювання: • індивідуальна контрольна робота (30%)
• підсумковий контроль (залік) (70%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль оцінюється за двома складовими: виконання КР згідно вимог (15 балів), усний захист КР (15 балів).
Заліковий контроль включає 2 етапи: тестовий контроль у середовищі ВНС (40 балів) та усне опитування (30 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. ДБН А. 1.1-1:2009. Система нормування та стандартизації у будівництві. Основні положення. – Введений 28.10.1998. – К.: Мінрегіонбуд України, 2013. – 19 с.
2. ДСТУ Б А. 1.1-92:2008. Вимоги до оформлення документів при розробленні будівельних норм.– Введений 01.01.2010. – К.: Мінрегіонбуд України, 2009. – 37 с.
3. ДСТУ Б А.1.1-95:2010. Реєстрація будівельних норм. Введений 01.10.2011. – К.: Мінрегіонбуд України, 2011. – 11 с.
4. ДБН А.2.2-2-96. Технічний захист інформації. Загальні вимоги до організації проектування і проектної документації для будівництва. – Введений 01.01.1997. – К.: Держкоммістобудування України, 1996. – 17 с.
5. ДСТУ Б А.2.4-4:2009. Основні вимоги до проектної та робочої документації. – Введений 01.01.2010. – К.: Мінрегіонбуд України, 2009. – 17 с.
6. ДБН А.2.2-3:2014. Склад та зміст проектної документації на будівництво. – Введений 01.10.2014. – К.: Мінрегіонбуд України, 2014. – 31 с.
7. ДБН А.3.1-5:2016. Організація будівельного виробництва. – Введений 01.01.2017. – К.: Мінрегіонбуд України, 2016. – 49 с.
8. ДСТУ 8302:2015. Бібліографічне посилання.– К.: ДП «УкрНДНЦ», 2016. – 20 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).