Система нормативно-конструкторської документації в будівництві
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.00.O.001
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: доцент Холод Петро Федорович
доцент Титаренко Роман Юрійович
старший викладач Данкевич Ірина Петрівна
асистент Лободанов Максим Миколайович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
ІНТ; загальні компетентності:
ЗК06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
фахові компетентності:
СК06. Здатність до інжинірингової діяльності у сфері будівництва, складання та використання технічної документації.
Результати навчання: РН04. Проєктувати та реалізовувати технологічні процеси будівельного виробництва, використовуючи відповідне обладнання, матеріали, інструменти та методи.
РН05. Використовувати та розробляти технічну документацію на усіх стадіях життєвого циклу будівельної продукції.
РН07. Виконувати збір, інтерпретацію та застосування даних, в тому числі за рахунок пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел.
КОМ2. Збір, інтерпретація та застосування даних.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - Інженерна графіка
- Українська мова
- Будівельне матеріалознавство
- Будівельні конструкції
Короткий зміст навчальної програми: Вивчаються основні положення системи нормативно-конструкторської документації. Вимоги до оформлення документів при розробленні будівельних норм. Реєстрація будівельних норм. Основні вимоги до проектної та робочої документації, в т.ч. щодо використання ПК AutoCAD для автоматизованого проектування і креслення. Склад та зміст проектної документації на будівництво. Організація будівельного виробництва. Генеральний проектувальник.
Опис: Основні положення.
Вимоги до оформлення документів при розробленні будівельних норм.
Реєстрація будівельних норм.
Основні вимоги до проектної та робочої документації, в т.ч. щодо використання ПК AutoCAD для автоматизованого проектування і креслення.
Склад та зміст проектної документації на будівництво.
Організація будівельного виробництва.
Генеральний проектувальник.
Бібліографічні посилання: основні положення та правила складання.
Методи та критерії оцінювання: • індивідуальна контрольна робота (30%)
• підсумковий контроль (залік) (70%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль оцінюється за двома складовими: виконання КР згідно вимог (15 балів), усний захист КР (15 балів).
Заліковий контроль включає 2 етапи: тестовий контроль у середовищі ВНС (40 балів) та усне опитування (30 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. ДБН А. 1.1-1:2009. Система нормування та стандартизації у будівництві. Основні положення. – Введений 28.10.1998. – К.: Мінрегіонбуд України, 2013. – 19 с.
2. ДСТУ Б А. 1.1-92:2008. Вимоги до оформлення документів при розробленні будівельних норм.– Введений 01.01.2010. – К.: Мінрегіонбуд України, 2009. – 37 с.
3. ДСТУ Б А.1.1-95:2010. Реєстрація будівельних норм. Введений 01.10.2011. – К.: Мінрегіонбуд України, 2011. – 11 с.
4. ДБН А.2.2-2-96. Технічний захист інформації. Загальні вимоги до організації проектування і проектної документації для будівництва. – Введений 01.01.1997. – К.: Держкоммістобудування України, 1996. – 17 с.
5. ДСТУ Б А.2.4-4:2009. Основні вимоги до проектної та робочої документації. – Введений 01.01.2010. – К.: Мінрегіонбуд України, 2009. – 17 с.
6. ДБН А.2.2-3:2014. Склад та зміст проектної документації на будівництво. – Введений 01.10.2014. – К.: Мінрегіонбуд України, 2014. – 31 с.
7. ДБН А.3.1-5:2016. Організація будівельного виробництва. – Введений 01.01.2017. – К.: Мінрегіонбуд України, 2016. – 49 с.
8. ДСТУ 8302:2015. Бібліографічне посилання.– К.: ДП «УкрНДНЦ», 2016. – 20 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).