Основи виробництва бетонних і залізобетонних конструкцій

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.04.E.097
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: доцент Каганов Вадим Оскарович
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Дисципліна "Основи виробництва бетонних і залізобетонних конструкцій" є єдиною з профілюючих у підготовці бакалавра по спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія» В ній розглядаються основні технологічні процеси: технологія бетону приготування бетонних сумішей; виробництво арматурних виробів; формування залізобетонних конструкцій і їх теплова обробка в камерах. Метою курсу є вивчення сучасної технології виготовлення бетонних і залізобетонних виробів і конструкцій, придбання комплексу знань в цій галузі, засвоєння передової організації виробничих процесів і застосування їх на практиці.
Завдання: КСП403. Знання теоретичних закономірностей перебігу елементарних процесів і основних стадій технологічного процесу виготовлення будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, принципів оптимізації технологічних рішень та здатність розрахувати параметри технологічних процесів і апаратів. КСП406. Здатність виконувати техніко-економічний аналіз та розрахунки показників виробництва різних видів будівельних матеріалів, виробів та конструкцій.
Результати навчання: - продемонструвати вміння ефективно застосовувати сучасні будівельні матеріали, вироби та конструкції на основі знань про їх технічні характеристики та технологію виготовлення.; - дотримуватись сучасних вимог нормативної документації в галузі будівництва. - застосовувати знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення технічних задач спеціальності, використовуючи відомі методи; - здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання задач спеціальності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - Процеси та апарати у виробництві будівельних конструкцій, виробів і матеріалів; - Бетони і розчини; - Механічне обладнання підприємств будівельної індустрії; - Арматура для залізобетонних конструкцій.
Короткий зміст навчальної програми: Основу напрямку виробів та конструкцій з бетону і залізобетону Базові технології виробництва залізобетону та бетону в індустріальних умовах та на будівельному майданчику. Методи ущільнення та тепловологосної обробки залізобетонних конструкцій. Розробка технологічних карт на виробничі процеси. Конструкція метало форм опалубки для залізобетонних виробів та елементів.
Опис: Дисципліна "Основи виробництва бетонних і залізобетонних конструкцій" є єдиною з профілюючих у підготовці бакалавра по спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія» В ній розглядаються основні технологічні процеси: технологія бетону приготування бетонних сумішей; виробництво арматурних виробів; формування залізобетонних конструкцій і їх теплова обробка в камерах. Метою курсу є вивчення сучасної технології виготовлення бетонних і залізобетонних виробів і конструкцій, придбання комплексу знань в цій галузі, засвоєння передової організації виробничих процесів і застосування їх на практиці.
Методи та критерії оцінювання: - письмові звіти з практичних занять, усне опитування – 20% (20 балів); - курсовий проект з дисципліни 10% (10 балів); - підсумковий контроль (70%, контрольних захід - екзамен): письмова – усна форма – 70% (70 балів).
Критерії оцінювання результатів навчання: - письмові звіти з практичних занять, усне опитування – 20% (20 балів); - курсовий проект з дисципліни 10% (10 балів); - підсумковий контроль (70%, контрольних захід - екзамен): письмова – усна форма – 70% (70 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Химические та миниральные добавки в бетон(под ред. О.В. Ушерова-Маршака) – В-цта: Калорит, 2005. С. 280. 2. Дворкін Л.Й., Дворкін О.Л. «Проектування складів бетонів»: Монографія. – Рівне: НУ ВГП, 2015 – с. 353. 3. Маргун Л.В. Ячеистые бетоны оптимальной структуры. Изв. Вузов Строительство, 2000. С.50-53. 4. Ефективні гіпсові матеріали. Дворкин Л.Й., Гавриш О.М., Безусяк О.В. – К: «СПД Павленко», 2013 – 240 с
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Основи виробництва бетонних і залізобетонних конструкцій (курсова робота)

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.04.E.098
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: доцент Каганов Вадим Оскарович
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Дисципліна "Основи виробництва бетонних і залізобетонних конструкцій" є єдиною з профілюючих у підготовці бакалавра по спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія» В ній розглядаються основні технологічні процеси: технологія бетону приготування бетонних сумішей; виробництво арматурних виробів; формування залізобетонних конструкцій і їх теплова обробка в камерах. Метою курсу є вивчення сучасної технології виготовлення бетонних і залізобетонних виробів і конструкцій, придбання комплексу знань в цій галузі, засвоєння передової організації виробничих процесів і застосування їх на практиці.
Завдання: КСП403. Знання теоретичних закономірностей перебігу елементарних процесів і основних стадій технологічного процесу виготовлення будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, принципів оптимізації технологічних рішень та здатність розрахувати параметри технологічних процесів і апаратів. КСП406. Здатність виконувати техніко-економічний аналіз та розрахунки показників виробництва різних видів будівельних матеріалів, виробів та конструкцій.
Результати навчання: - продемонструвати вміння ефективно застосовувати сучасні будівельні матеріали, вироби та конструкції на основі знань про їх технічні характеристики та технологію виготовлення.; - дотримуватись сучасних вимог нормативної документації в галузі будівництва. - застосовувати знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення технічних задач спеціальності, використовуючи відомі методи; - здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання задач спеціальності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - Процеси та апарати у виробництві будівельних конструкцій, виробів і матеріалів; - Бетони і розчини; - Механічне обладнання підприємств будівельної індустрії; - Арматура для залізобетонних конструкцій.
Короткий зміст навчальної програми: Основу напрямку виробів та конструкцій з бетону і залізобетону Базові технології виробництва залізобетону та бетону в індустріальних умовах та на будівельному майданчику. Методи ущільнення та тепловологосної обробки залізобетонних конструкцій. Розробка технологічних карт на виробничі процеси. Конструкція метало форм опалубки для залізобетонних виробів та елементів.
Опис: Дисципліна "Основи виробництва бетонних і залізобетонних конструкцій" є єдиною з профілюючих у підготовці бакалавра по спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія» В ній розглядаються основні технологічні процеси: технологія бетону приготування бетонних сумішей; виробництво арматурних виробів; формування залізобетонних конструкцій і їх теплова обробка в камерах. Метою курсу є вивчення сучасної технології виготовлення бетонних і залізобетонних виробів і конструкцій, придбання комплексу знань в цій галузі, засвоєння передової організації виробничих процесів і застосування їх на практиці.
Методи та критерії оцінювання: - письмові звіти з практичних занять, усне опитування – 20% (20 балів); - курсовий проект з дисципліни 10% (10 балів); - підсумковий контроль (70%, контрольних захід - екзамен): письмова – усна форма – 70% (70 балів).
Критерії оцінювання результатів навчання: - письмові звіти з практичних занять, усне опитування – 20% (20 балів); - курсовий проект з дисципліни 10% (10 балів); - підсумковий контроль (70%, контрольних захід - екзамен): письмова – усна форма – 70% (70 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Химические та миниральные добавки в бетон(под ред. О.В. Ушерова-Маршака) – В-цта: Калорит, 2005. С. 280. 2. Дворкін Л.Й., Дворкін О.Л. «Проектування складів бетонів»: Монографія. – Рівне: НУ ВГП, 2015 – с. 353. 3. Маргун Л.В. Ячеистые бетоны оптимальной структуры. Изв. Вузов Строительство, 2000. С.50-53. 4. Ефективні гіпсові матеріали. Дворкин Л.Й., Гавриш О.М., Безусяк О.В. – К: «СПД Павленко», 2013 – 240 с
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).