Архітектура виробничих будівель і споруд

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.01.E.050
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Архітектурне проектування та інженерія
Лектор: к.т.н., доц. Гладишев Дмитро Геннадійович.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Засвоєння здобувачами освіти теоретичних знань і набуття початкових практичних навиків проектування виробничих будівель.
Завдання: Загальні компетентності: ЗК02. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності Фахові компетентності: КСП 101. Здатність до проектування будівель та споруд промислового та цивільного призначення з використанням збірних і монолітних залізобетонних, металевих, кам’яних та дерев’яних конструкцій, в тому числі застосовуючи сучасні програмні комплекси.
Результати навчання: РН11. Оцінювати відповідність проєктів принципам проєктування міських територій та об’єктів інфраструктури і міського господарства. ПРС 104. Забезпечувати організацію будівництва будівель та інженерних споруд різної архітектурної та технічної складності із використанням сучасних енергоефективних конструкційних матеріалів та технологій. АіВ2. Спроможність нести відповідальність за вироблення та ухвалення рішень у непередбачуваних робочих та/або навчальних контекстах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: 1.Архітектура будівель і споруд Кореквітизи: 1. Технологія будівельного виробництва
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна складається з трьох розділів: „Основи проектування виробничих будівель”, „Конструкції виробничих будівель” та „Допоміжні будівлі та приміщення виробничих будинків”, які в свою чергу поділені на підрозділи (теми). Перший розділ містить чотири теми, другий розділ – дев’ять тем, третій – дві теми.
Опис: Розділ 1. Основи проектування виробничих будівель. Тема 1.1. Загальні положення. Тема 1.2. Фізико-технічні основи проектування виробничих будівель. Тема 1.3. Об’ємно-планувальні та конструктивні рішення виробничих будинків. Розділ 2. Конструкції виробничих будівель. Тема 2.1. Каркаси одноповерхових виробничих будівель. Тема 2.2. Каркаси багатоповерхових виробничих будівель. Тема 2.3. Стіни. Тема 2.4. Покриття та покрівля. Тема 2.5. Ліхтарі виробничих будинків. Тема 2.6. Вікна, двері, ворота. Тема 2.7. Технологічні площадки, сходи. Тема 2.8. Перегородки. Тема 2.9. Підлоги. Розділ 3. Допоміжні будівлі та приміщення виробничих будинків. Тема 3.1. Допоміжні будівлі. Тема 3.2. Допоміжні приміщення
Методи та критерії оцінювання: Результати оцінювання рівня досягнення результатів навчання включають виконання індивідуальних завдань, проходження тестування, виконання та захист курсового проекту і екзаменаційний контроль у вигляді письмової компоненти.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (індивідуальні завдання, тестування) – 40 балів, Екзаменаційний контроль (письмова компонента) – 60 балів. Всього – 100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Кінаш Р.І., Гладишев Д.Г. Архітектурні конструкції виробничих будівель: навч. посібник. – Л.: НУ „ЛП”, 2015. – 288 с. 2. Шерешевский И.А. Конструирование промышленных зданий и сооружений: Пособие для учебного. – М.: Архитектура-С, 2005. 3. Котеньов З.І. Архітектура будівель і споруд: навч. посібник. – Харків: ХНАМГ, 2007 – 170 с. 4. Гетун Г.В. Основи проектування промислових будівель: навч. посібник. – К.: Кондор, 2003. – 210 с.. 5. Кутухтин Е.Г., Коробков В.А. Конструкции промышленных и сельскохозяйственных зданий и сооружений: учебное пособие. – М.: Архитектура-С, 2007. – 272 с. 6. СНиП 2.09.02-85*. Производственные здания. – М.: ЦИИИпромзданий, 1991. 7. ДБН В.2.2-28:2010. Будинки і споруди. Будинки адміністративного та побутового призначення. К.: Мінрегіонбуд, 2012.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Архітектура виробничих будівель і споруд (курсова робота)

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.01.E.052
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Архітектурне проектування та інженерія
Лектор: к.т.н., доц. Гладишев Дмитро Геннадійович.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Засвоєння здобувачами освіти теоретичних знань і набуття початкових практичних навиків проектування виробничих будівель.
Завдання: Загальні компетентності: ЗК02. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності Фахові компетентності: КСП 101. Здатність до проектування будівель та споруд промислового та цивільного призначення з використанням збірних і монолітних залізобетонних, металевих, кам’яних та дерев’яних конструкцій, в тому числі застосовуючи сучасні програмні комплекси.
Результати навчання: РН11. Оцінювати відповідність проєктів принципам проєктування міських територій та об’єктів інфраструктури і міського господарства. ПРС 104. Забезпечувати організацію будівництва будівель та інженерних споруд різної архітектурної та технічної складності із використанням сучасних енергоефективних конструкційних матеріалів та технологій. АіВ2. Спроможність нести відповідальність за вироблення та ухвалення рішень у непередбачуваних робочих та/або навчальних контекстах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: 1.Архітектура будівель і споруд Кореквітизи: 1. Технологія будівельного виробництва
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна передбачає виконнання курсового проекту. Проект містить креслення: головного фасаду:; плану 1 поверху; планів 1 та 2 поверхів санітарно-побутового корпуса; суміщеного плану фундаментів, конструкцій покриття, покрівлі; поздовжнього розрізу; поперечного розрізу; вузлів поєднання конструктивних елементів.
Опис: 1. План 1 поверху (М1:400). 2. План 1 поверзу АПК (М1:100). 3. План 2 поверзу АПК (М1:200). 4. Суміщений план фундаментів, покриття, покрівлі (М1:400). 5. Поздовжній розріз (М1:200). 6. Поперечний розріз (М1:100). 7. Головний фасад (М1:400). 8. Конструктивні деталі та вузли (М1:10, М1:20)
Методи та критерії оцінювання: Результати оцінювання рівня досягнення результатів навчання включають: правильність прийняття конструктивних рішень; якість виконання проекту; захист проекту (відповіді на питання).перед комісією.
Критерії оцінювання результатів навчання: Правильність прийняття конструктивних рішень – 60 балів. Якість виконання - 10 балів. Захист проекту – 30 балів. Всього – 100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Кінаш Р.І., Гладишев Д.Г. Архітектурні конструкції виробничих будівель: навч. посібник. – Л.: НУ „ЛП”, 2015. – 288 с. 2. Шерешевский И.А. Конструирование промышленных зданий и сооружений: Пособие для учебного. – М.: Архитектура-С, 2005. 3. Котеньов З.І. Архітектура будівель і споруд: навч. посібник. – Харків: ХНАМГ, 2007 – 170 с. 4. Гетун Г.В. Основи проектування промислових будівель: навч. посібник. – К.: Кондор, 2003. – 210 с.. 5. Кутухтин Е.Г., Коробков В.А. Конструкции промышленных и сельскохозяйственных зданий и сооружений: учебное пособие. – М.: Архитектура-С, 2007. – 272 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).