Інновації в будівництві та реконструкції транспортних споруд на дорогах

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.06.E.141
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Автомобільні дороги та мости
Лектор: асистент Коваль Максим Петрович
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • знати сучасні типи мостів, шляхопроводів, естакад та інших штучних споруд на автодорогах; • вміти застосовувати основні положення розрахунку та конструювання елементів штучних споруд, нормативні документи; • мати уявлення про сучасні напрямки розвитку конструктивних форм прогонових будов, штучних споруд, експлуатації штучних споруд.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Опір матеріалів. • Будівельна механіка. • Будівельні конструкції. • Основи і фундаменти
Короткий зміст навчальної програми: Види штучних споруд на дорогах. Класифікація мостів. Навантаження і впливи. Методи розрахунку. Основні системи залізобетонних мостів. Конструкції залізобетонних мостів. Розрахунок міцності нормальних і похилих перерізів. Конструкції металевих мостів з суцільними балками. Опори балкових мостів. Труби на автомобільних дорогах. Підпірні стіни на гірських дорогах. Паромні переправи і наплавні мости. Експлуатація штучних споруд. Безпека руху.
Методи та критерії оцінювання: • усне опитування, поточний контроль (30%); • контрольний захід, екзамен письмово-усна форма (70)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Розрахунки і проектування мостів: в 2-х т: навч. посібник /О. Закора, Д. Каплинський, М. Корнієв і інш. – К: НТУ. – 2007. – 335 с. 2. Мости і труби. Основні вимоги проектування ДБН В.2.3-22:2009. – К. Мінрегіонбуд. 2009. – 52 с. 3. Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Штучні споруди на дорогах та експлуатація штучних споруд». Львів, 2016.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).