Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.01.O.061
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: Сурмай М. І., Перетятко Б.М.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ІНТ, СК04. Здатність обирати і використовувати відповідні обладнання, матеріали, інструменти та методи для проєктування та реалізації технологічних процесів будівельного виробництва.
СК06. Здатність до інжинірингової діяльності у сфері будівництва, складання та використання технічної документації.
Результати навчання: РН02. Брати участь у дослідженнях та розробках у сфері архітектури та будівництва.
РН04. Проєктувати та реалізовувати технологічні процеси будівельного виробництва, використовуючи відповідне обладнання, матеріали, інструменти та методи.
РН06. Застосовувати сучасні інформаційні технології для розв’язання інженерних та управлінських задач будівництва та цивільної інженерії.
РН08.Раціонально застосовувати сучасні будівельні матеріали, вироби та конструкції на основі знань про їх технічні характеристики та технологію виготовлення.
КОМ2. Збір, інтерпретація та застосування даних.
КОМ3. Спілкування з професійних питань, у тому числі іноземною мовою, усно та письмово.
АіВ5. Здатність продовжувати навчання із значним ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • всі дисципліни підготовки бакалавра
Короткий зміст навчальної програми: Бакалаврська кваліфікаційна робота (БКР) складається з графічної частини та пояснюючої записки. Розділи БКР: • архітектурно- будівельний; •розрахунково-конструктивний; • технологічно-організаційний; • економіка будівництва; • охорона праці.
Практика охоплює архітектурно-будівельний розділ БКР.
Опис: Бакалаврська кваліфікаційна робота (БКР) складається з графічної частини та пояснюючої записки. Розділи БКР: • архітектурно- будівельний; •розрахунково-конструктивний; • технологічно-організаційний; • економіка будівництва; • охорона праці. Практика охоплює архітектурно-будівельний розділ БКР.
Методи та критерії оцінювання: Оформлення і захист текстово-графічної частини практики.
Критерії оцінювання результатів навчання: Методи та критерії оцінювання: Оформлення і захист текстово-графічної частини практики.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. ДБН В.1.2-2:2006. Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. НАВАНТАЖЕННЯ І ВПЛИВИ. Норми проектування. - К.: МІНБУД УКРАЇНИ, 2006. - 77 с.
2. ДБН В.2.1-10:2009. Основи та фундаменти споруд. Основні положення проектування /зі Зм. 1 та Зм. 2// – К.: Мінрегіонбуд України, 2009. – 161с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.03.O.081
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Будівельне виробництво
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.04.O.099
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Будівельне виробництво
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.05.O.118
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Автомобільні дороги та мости
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.06.O.138
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Автомобільні дороги та мости
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.07.O.158
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Теплогазопостачання і вентиляція
Лектор: канд. техн. наук, доцент Гулай Богдан Іванович
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
Інтегральна компетентність (ІНТ)
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та вирішувати практичні питання у сфері будівництва та цивільної інженерії, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, на основі застосування основних теорій та методів прикладних наук.
фахові компетентності:
КЗ12. Прагнення до збереження навколишнього середовища
ФК05. Знання технології виготовлення, технічних характеристик сучасних будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, уміння ефективно використовувати їх при проектуванні та зведенні будівельних об'єктів.
КСП704. Здатність впроваджувати альтернативну енергетику, використовувати вторинні енергоресурси для інноваційного розвитку інженерних систем будівель і споруд та забезпечення територій з метою економії паливно-енергетичних ресурсів і зменшення негативного впливу на навколишнє природне середовище.
КСП708. Здатність пояснювати соціальні, економічні, екологічні та політичні наслідки впровадження проектів з ТГПВіК, підвищення енергоефективності як окремих елементів, так і систем в цілому, обліку енергоносіїв в системах інженерного забезпечення будівель і споруд тощо.
КСП709. Уміння проводити техніко-економічний аналіз та розрахунок показників з проектування нових та реконструкції існуючих систем теплогазопостачання, вентиляції і кондиціювання.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
1. знати основні принципи експлуатування систем ТГВ;
2. засвоїти конструктивні елементи систем ТГВ, етапи їх монтажу та експлуатації;
3. вміти робити паспортизація систем ТГВ;
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання:
ПР07. Використовувати та розробляти технічну документацію, в тому числі з використанням сучасних інформаційних технологій.
ПР14. Дотримуватись сучасних вимог нормативної документації в галузі будівництва.
ПРС704. Демонструвати знання та уміння стосовно збору вихідних даних, проектування, будівництва та експлуатації інженерних мереж населених пунктів, систем будівель і споруд різного призначення в частині ТГПВіК, підвищення їх енергоефективності та зменшенні негативного випливу на довкілля; технічно та економічно обумовлювати прийняті рішення.
КОМ02. здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях.
АіВ04. здатність демонструвати розуміння основних засад охорони праці та безпеки життєдіяльності та їх застосування
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Супутні і наступні
навчальні дисципліни:
Опалення
Вентиляція
Нетрадиційні джерела енергії
Теплопостачання
Енергоощадність в системах теплогазопостачання та вентиляції
Газопостачання
Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Наведено відомості, які стосуються заходів, що проводяться під час проектування систем опалення, вентиляції, кондиціювання повітря, гарячого водопостачання житлових і громадських будинків, газових мереж низького тиску та будинкових газопроводів. Описані заходи, спрямовані на економію паливно-енергетичних ресурсів в житлово-комунальному секторі, методики проведення передпускових випробовувань та регулювання систем ТГВ, потічних та капітальних ремонтів, відомості про структури та задачі служб експлуатації систем ТГВ.
Опис: Наведено відомості, які стосуються заходів, що проводяться під час проектування систем опалення, вентиляції, кондиціювання повітря, гарячого водопостачання житлових і громадських будинків, газових мереж низького тиску та будинкових газопроводів. Описані заходи, спрямовані на економію паливно-енергетичних ресурсів в житлово-комунальному секторі, методики проведення передпускових випробовувань та регулювання систем ТГВ, потічних та капітальних ремонтів, відомості про структури та задачі служб експлуатації систем ТГВ.
Призначена навчальна дисципліна для бакалаврів спеціалізації спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія денної форми навчання.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів з дисципліни Практика за темою бакалаврської роботи проводиться у вигляді поточних контролю виконання поставлених задач.
Поточний контроль знань студентів з дисципліни включає такі форми оцінювання:
Оцінювання під час виконання поставлених задач - 50 балів
Оцінювання під час захисту звіту із Практики за темою бакалаврської роботи - 50 балів.
Максимальна кількість балів за семестровий контроль – 100. Фактична кількість балів, отримана студентом, переводиться в державну підсумкову оцінку
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів з дисципліни Практика за темою бакалаврської роботи проводиться у вигляді поточних контролю виконання поставлених задач.
Поточний контроль знань студентів з дисципліни включає такі форми оцінювання:
Оцінювання під час виконання поставлених задач - 50 балів
Оцінювання під час захисту звіту із Практики за темою бакалаврської роботи - 50 балів.
Максимальна кількість балів за семестровий контроль – 100. Фактична кількість балів, отримана студентом, переводиться в державну підсумкову оцінку
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Єнін П.М., Швачко Н.А. Теплопостачання (частина 1 “Теплові мережі та споруди“). Навчальний посібник. – К.: Кондор, 2007. - 244с.
2. Гордюхин А.И. Эксплуатация и ремонт газовых сетей. - Л.: Недра, 1974.
3. Правила технічної експлуатації теплових установок і мереж. Затв. наказом Міністерства палива та енергетики України від 14 лютого 2007 року № 71, із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства палива та енергетики України.
4. Правила безпеки систем газопостачання України. Затв. наказом Держнаглядохоронпра-ці від 01.10.97 № 254. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 травня 1998 р. за № 318/2758.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.08.O.176
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Гідротехніка та водна інженерія
Лектор: Вербовський Орест Володимирович
Орел Вадим Ігорович
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ІНТ. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та вирішувати практичні питання у сфері будівництва та цивільної інженерії, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, на основі застосування основних теорій та методів прикладних наук.
КЗ11. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Виробнича практика
Короткий зміст навчальної програми: Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи передбачає набуття студентами загальних компетентностей, комплексного вирішення складних спеціалізованих задач. Результати практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи повинні бути використані при написанні бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Методи та критерії оцінювання: • усне опитування, звіт з практики (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. СВО ЛП 02.04. Положення про організацію проведення практики студентів Національного університету «Львівська політехніка». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2019 – 15 с.
2. СВО ЛП 02.03. Положення про академічну мобільність студентів, аспірантів, докторантів, науково-педагогічних та наукових працівників у Національному університеті «Львівська політехніка». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2019 – 10 с.