Технологічний супровід виготовлення монолітних бетонних і залізобетонних конструкцій
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.04.E.104
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: доцент Марків Тарас Євгенович
асистент Русин Богдан Георгійович
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: - знання сировинної бази, номенклатури та основ технологій отримання всіх видів будівельних матеріалів, виробів і конструкцій та здатність проектувати технологічні лінії та підприємства їх виробництва з використанням місцевої сировини та відходів промислового виробництва.
- здатність визначати основні властивості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій за допомогою сучасних методів випробувань, встановлювати залежність властивостей матеріалів від їхнього складу та структури, а також технології їх виготовлення для раціонального використання будівельних матеріалів, виробів і конструкцій в будівлях і спорудах різного призначення.
- здатність виконувати техніко-економічний аналіз та розрахунки показників виробництва різних видів будівельних матеріалів, виробів та конструкцій.
Результати навчання: • Проєктувати будівельні конструкції, будівлі, споруди, інженерні мережі та технологічні процеси будівельного виробництва, з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних,
техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації, часових та інших обмежень, у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці.
• Вміти реалізовувати та вдосконалювати технологічні процеси виробництва будівельних матеріалів, виробів і конструкцій та виконувати технологічні розрахунки і технікоекономічне обґрунтування доцільності використання
запропонованих схем виробництва при проектуванні технологічних ліній та підприємств.
• Оцінювати показники якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій згідно з чинними стандартами та розуміти взаємозв’язок їх складу, структури і властивостей.
• Використовувати основні положення теорії організації виробничих процесів для аналізу і синтезу виробничих систем, організації виробничих процесів на робочих місцях, технологічних лініях, виробничих ділянках, в цехах основного і допоміжного виробництва, дослідження і проектування
виробничих процесів і систем.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Бетони та будівельні розчини, заповнювачі для бетонів, ч.1
• Бетони та будівельні розчини, заповнювачі для бетонів, ч.2
• В'яжучі речовини
• Організація промислового виробництва
Короткий зміст навчальної програми: Загальні відомості. Опалубні роботи. Арматурні роботи. Транспортування і подавання бетонної суміші в опалубку. Способи бетонування монолітних конструкцій різних типів. Виконання бетонних робіт взимку та в умовах сухого жаркого клімату. Підвищення довговічності бетонних і залізобетонних конструкцій.
Опис: Вступ до курсу, oпалубні роботи, транспортування і подавання бетонної суміші в опалубку, способи бетонування монолітних конструкцій різних типів, виконання бетонних робіт в умовах сухого жаркого клімату, виконання бетонних робіт в умовах низьких та від`ємних температур, підвищення довговічності бетонних і залізобетонних конструкцій, документація при виконанні робіт по зведенню монолітних конструкцій
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (40 балів)
Підсумковий контроль: екзамен (письмова складова - 50 балів, усна складова - 10 балів)
Критерії оцінювання результатів навчання: Протягом семестру студент виконує завдання на практичних заняттях. На початку семестру студентам у ВНС також видаються теми пропонованих презентацій, які вони зобов’язані підготувати та представити на парі протягом семестру. Поточний контроль виставляється за сумою балів, які одержав студент за виконання усіх завдань. Письмову компоненту екзаменаційної роботи студенти виконують у ВНС.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Peter C. Taylor Curing Concrete, ISBN 9780367865566. 2019, CRC Press 215 Pages
2. Гоц В.І. Виробництво залізобетонних конструкцій і виробів ISBN 978-966-984-008-0, 2019, 464 с.
3. Павліков А.М. Залізобетонні конструкції: будівлі, споруди та їх частини: Підручник [для студ. вищ. навч. закл.] / А.М. Павліков; ПолтНТУ. – Полтава: ТОВ «АСМІ», 2017. – 284 с.
4. Хоменко О.Г. Залізобетонні конструкції: навчальний електронний посібник. Глухів.2017.- 208 с.
5. Дворкін Л. Й. Проектування складів бетонів : монографія / Л. Й. Дворкін, О. Л. Дворкін. – Рівне : НУВГП, 2015. – 353 c.
6. Баженов Ю.М. Технология бетона. – М.: Изд-во АВС, 2003. - 500 с.
7. Будівельне матеріалознавство : Підручник / [Кривенко П. В., Пушкарьова К. К., Барановський В. Б. та ін.]. – К. : Видавництво Ліра-К, 2012. – 624 с.
8. Гоц В.І. Бетони і будівельні розчини. – К.:ТОВ УВПК, 2003. – 472 с.
9. Рунова Р.Ф. Технологія модифікованих будівельних розчинів / Рунова Р.Ф., Носовський Ю.Л. – К.: КНУБіА, 2007. – 256 с.
10. Конструкційні матеріали нового покоління та технології їх впровадження в будівництво / Рунова Р.Ф., Гоц В.І., Саницький М.А. та ін. – К.: УВПК „ЕксОб”, 2008. – 360с.
11. Саницький М.А. Модифіковані композиційні цементи: навч. посібник / Саницький М.А., Соболь Х.С., Марків Т.Є. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2010. -132 с.
12. Волянський О.А. Технологія бетону. – К.: Вища шк., 1994.
13. Н.Г. Русанова, П.П. Пальчик Л.М. Рижанкова. Технологія бетонних і залізобетонних конструкцій. – К.: Вища шк., 1994.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Технологічний супровід виготовлення монолітних бетонних і залізобетонних конструкцій (курсова робота)
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.04.E.105
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор:
доцент Марків Тарас Євгенович
асистент Русин Богдан Георгійович
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: - знання сировинної бази, номенклатури та основ технологій отримання всіх видів будівельних матеріалів, виробів і конструкцій та здатність проектувати технологічні лінії та підприємства їх виробництва з використанням місцевої сировини та відходів промислового виробництва.
- здатність визначати основні властивості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій за допомогою сучасних методів випробувань, встановлювати залежність властивостей матеріалів від їхнього складу та структури, а також технології їх виготовлення для раціонального використання будівельних матеріалів, виробів і конструкцій в будівлях і спорудах різного призначення.
- здатність виконувати техніко-економічний аналіз та розрахунки показників виробництва різних видів будівельних матеріалів, виробів та конструкцій
Результати навчання: • Проєктувати будівельні конструкції, будівлі, споруди, інженерні мережі та технологічні процеси будівельного виробництва, з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних,
техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації, часових та інших обмежень, у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці.
• Вміти реалізовувати та вдосконалювати технологічні процеси виробництва будівельних матеріалів, виробів і конструкцій та виконувати технологічні розрахунки і технікоекономічне обґрунтування доцільності використання
запропонованих схем виробництва при проектуванні технологічних ліній та підприємств.
• Оцінювати показники якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій згідно з чинними стандартами та розуміти взаємозв’язок їх складу, структури і властивостей.
• Використовувати основні положення теорії організації виробничих процесів для аналізу і синтезу виробничих систем, організації виробничих процесів на робочих місцях, технологічних лініях, виробничих ділянках, в цехах основного і допоміжного виробництва, дослідження і проектування
виробничих процесів і систем.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Бетони та будівельні розчини, заповнювачі для бетонів, ч.1
• Бетони та будівельні розчини, заповнювачі для бетонів, ч.2
• В'яжучі речовини
• Організація промислового виробництва
Короткий зміст навчальної програми: Загальні відомості. Опалубні роботи. Арматурні роботи. Транспортування і подавання бетонної суміші в опалубку. Способи бетонування монолітних конструкцій різних типів. Догляд за бетоном.
Опис: Вступ до курсу, oпалубні роботи, транспортування і подавання бетонної суміші в опалубку, способи бетонування монолітних конструкцій різних типів, виконання бетонних робіт в умовах сухого жаркого клімату, виконання бетонних робіт в умовах низьких та від`ємних температур, підвищення довговічності бетонних і залізобетонних конструкцій, документація при виконанні робіт по зведенню монолітних конструкцій
Методи та критерії оцінювання:
• Захист курсової роботи (100 %)
Критерії оцінювання результатів навчання: Протягом семестру студент виконує завдання на практичних заняттях. На початку семестру студентам у ВНС також видаються теми пропонованих презентацій, які вони зобов’язані підготувати та представити на парі протягом семестру. Поточний контроль виставляється за сумою балів, які одержав студент за виконання усіх завдань. Письмову компоненту екзаменаційної роботи студенти виконують у ВНС.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Peter C. Taylor Curing Concrete, ISBN 9780367865566. 2019, CRC Press 215 Pages
2. Гоц В.І. Виробництво залізобетонних конструкцій і виробів ISBN 978-966-984-008-0, 2019, 464 с.
3. Павліков А.М. Залізобетонні конструкції: будівлі, споруди та їх частини: Підручник [для студ. вищ. навч. закл.] / А.М. Павліков; ПолтНТУ. – Полтава: ТОВ «АСМІ», 2017. – 284 с.
4. Хоменко О.Г. Залізобетонні конструкції: навчальний електронний посібник. Глухів.2017.- 208 с.
5. Дворкін Л. Й. Проектування складів бетонів : монографія / Л. Й. Дворкін, О. Л. Дворкін. – Рівне : НУВГП, 2015. – 353 c.
6. Баженов Ю.М. Технология бетона. – М.: Изд-во АВС, 2003. - 500 с.
7. Будівельне матеріалознавство : Підручник / [Кривенко П. В., Пушкарьова К. К., Барановський В. Б. та ін.]. – К. : Видавництво Ліра-К, 2012. – 624 с.
8. Гоц В.І. Бетони і будівельні розчини. – К.:ТОВ УВПК, 2003. – 472 с.
9. Рунова Р.Ф. Технологія модифікованих будівельних розчинів / Рунова Р.Ф., Носовський Ю.Л. – К.: КНУБіА, 2007. – 256 с.
10. Конструкційні матеріали нового покоління та технології їх впровадження в будівництво / Рунова Р.Ф., Гоц В.І., Саницький М.А. та ін. – К.: УВПК „ЕксОб”, 2008. – 360с.
11. Саницький М.А. Модифіковані композиційні цементи: навч. посібник / Саницький М.А., Соболь Х.С., Марків Т.Є. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2010. -132 с.
12. Волянський О.А. Технологія бетону. – К.: Вища шк., 1994.
13. Н.Г. Русанова, П.П. Пальчик Л.М. Рижанкова. Технологія бетонних і залізобетонних конструкцій. – К.: Вища шк., 1994.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).