Технологічний супровід виготовлення монолітних бетонних і залізобетонних конструкцій

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.04.E.104
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: доцент Марків Тарас Євгенович асистент Русин Богдан Георгійович
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Висвітлення основних положень про особливості та специфіку влаштування монолітних бетонних і залізобетонних конструкцій в сучасному будівництві та технологічних основ їх зведення.
Завдання: - знання сировинної бази, номенклатури та основ технологій отримання всіх видів будівельних матеріалів, виробів і конструкцій та здатність проектувати технологічні лінії та підприємства їх виробництва з використанням місцевої сировини та відходів промислового виробництва. - здатність визначати основні властивості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій за допомогою сучасних методів випробувань, встановлювати залежність властивостей матеріалів від їхнього складу та структури, а також технології їх виготовлення для раціонального використання будівельних матеріалів, виробів і конструкцій в будівлях і спорудах різного призначення. - здатність виконувати техніко-економічний аналіз та розрахунки показників виробництва різних видів будівельних матеріалів, виробів та конструкцій.
Результати навчання: • Проєктувати будівельні конструкції, будівлі, споруди, інженерні мережі та технологічні процеси будівельного виробництва, з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації, часових та інших обмежень, у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці. • Вміти реалізовувати та вдосконалювати технологічні процеси виробництва будівельних матеріалів, виробів і конструкцій та виконувати технологічні розрахунки і технікоекономічне обґрунтування доцільності використання запропонованих схем виробництва при проектуванні технологічних ліній та підприємств. • Оцінювати показники якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій згідно з чинними стандартами та розуміти взаємозв’язок їх складу, структури і властивостей. • Використовувати основні положення теорії організації виробничих процесів для аналізу і синтезу виробничих систем, організації виробничих процесів на робочих місцях, технологічних лініях, виробничих ділянках, в цехах основного і допоміжного виробництва, дослідження і проектування виробничих процесів і систем.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Бетони та будівельні розчини, заповнювачі для бетонів, ч.1 • Бетони та будівельні розчини, заповнювачі для бетонів, ч.2 • В'яжучі речовини • Організація промислового виробництва
Короткий зміст навчальної програми: Загальні відомості. Опалубні роботи. Арматурні роботи. Транспортування і подавання бетонної суміші в опалубку. Способи бетонування монолітних конструкцій різних типів. Виконання бетонних робіт взимку та в умовах сухого жаркого клімату. Підвищення довговічності бетонних і залізобетонних конструкцій.
Опис: Вступ до курсу, oпалубні роботи, транспортування і подавання бетонної суміші в опалубку, способи бетонування монолітних конструкцій різних типів, виконання бетонних робіт в умовах сухого жаркого клімату, виконання бетонних робіт в умовах низьких та від`ємних температур, підвищення довговічності бетонних і залізобетонних конструкцій, документація при виконанні робіт по зведенню монолітних конструкцій
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (40 балів) Підсумковий контроль: екзамен (письмова складова - 50 балів, усна складова - 10 балів)
Критерії оцінювання результатів навчання: Протягом семестру студент виконує завдання на практичних заняттях. На початку семестру студентам у ВНС також видаються теми пропонованих презентацій, які вони зобов’язані підготувати та представити на парі протягом семестру. Поточний контроль виставляється за сумою балів, які одержав студент за виконання усіх завдань. Письмову компоненту екзаменаційної роботи студенти виконують у ВНС.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Peter C. Taylor Curing Concrete, ISBN 9780367865566. 2019, CRC Press 215 Pages 2. Гоц В.І. Виробництво залізобетонних конструкцій і виробів ISBN 978-966-984-008-0, 2019, 464 с. 3. Павліков А.М. Залізобетонні конструкції: будівлі, споруди та їх частини: Підручник [для студ. вищ. навч. закл.] / А.М. Павліков; ПолтНТУ. – Полтава: ТОВ «АСМІ», 2017. – 284 с. 4. Хоменко О.Г. Залізобетонні конструкції: навчальний електронний посібник. Глухів.2017.- 208 с. 5. Дворкін Л. Й. Проектування складів бетонів : монографія / Л. Й. Дворкін, О. Л. Дворкін. – Рівне : НУВГП, 2015. – 353 c. 6. Баженов Ю.М. Технология бетона. – М.: Изд-во АВС, 2003. - 500 с. 7. Будівельне матеріалознавство : Підручник / [Кривенко П. В., Пушкарьова К. К., Барановський В. Б. та ін.]. – К. : Видавництво Ліра-К, 2012. – 624 с. 8. Гоц В.І. Бетони і будівельні розчини. – К.:ТОВ УВПК, 2003. – 472 с. 9. Рунова Р.Ф. Технологія модифікованих будівельних розчинів / Рунова Р.Ф., Носовський Ю.Л. – К.: КНУБіА, 2007. – 256 с. 10. Конструкційні матеріали нового покоління та технології їх впровадження в будівництво / Рунова Р.Ф., Гоц В.І., Саницький М.А. та ін. – К.: УВПК „ЕксОб”, 2008. – 360с. 11. Саницький М.А. Модифіковані композиційні цементи: навч. посібник / Саницький М.А., Соболь Х.С., Марків Т.Є. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2010. -132 с. 12. Волянський О.А. Технологія бетону. – К.: Вища шк., 1994. 13. Н.Г. Русанова, П.П. Пальчик Л.М. Рижанкова. Технологія бетонних і залізобетонних конструкцій. – К.: Вища шк., 1994.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Технологічний супровід виготовлення монолітних бетонних і залізобетонних конструкцій (курсова робота)

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.04.E.105
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: доцент Марків Тарас Євгенович асистент Русин Богдан Георгійович
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Висвітлення основних положень про особливості та специфіку влаштування монолітних бетонних і залізобетонних конструкцій в сучасному будівництві та технологічних основ їх зведення.
Завдання: - знання сировинної бази, номенклатури та основ технологій отримання всіх видів будівельних матеріалів, виробів і конструкцій та здатність проектувати технологічні лінії та підприємства їх виробництва з використанням місцевої сировини та відходів промислового виробництва. - здатність визначати основні властивості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій за допомогою сучасних методів випробувань, встановлювати залежність властивостей матеріалів від їхнього складу та структури, а також технології їх виготовлення для раціонального використання будівельних матеріалів, виробів і конструкцій в будівлях і спорудах різного призначення. - здатність виконувати техніко-економічний аналіз та розрахунки показників виробництва різних видів будівельних матеріалів, виробів та конструкцій
Результати навчання: • Проєктувати будівельні конструкції, будівлі, споруди, інженерні мережі та технологічні процеси будівельного виробництва, з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації, часових та інших обмежень, у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці. • Вміти реалізовувати та вдосконалювати технологічні процеси виробництва будівельних матеріалів, виробів і конструкцій та виконувати технологічні розрахунки і технікоекономічне обґрунтування доцільності використання запропонованих схем виробництва при проектуванні технологічних ліній та підприємств. • Оцінювати показники якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій згідно з чинними стандартами та розуміти взаємозв’язок їх складу, структури і властивостей. • Використовувати основні положення теорії організації виробничих процесів для аналізу і синтезу виробничих систем, організації виробничих процесів на робочих місцях, технологічних лініях, виробничих ділянках, в цехах основного і допоміжного виробництва, дослідження і проектування виробничих процесів і систем.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Бетони та будівельні розчини, заповнювачі для бетонів, ч.1 • Бетони та будівельні розчини, заповнювачі для бетонів, ч.2 • В'яжучі речовини • Організація промислового виробництва
Короткий зміст навчальної програми: Загальні відомості. Опалубні роботи. Арматурні роботи. Транспортування і подавання бетонної суміші в опалубку. Способи бетонування монолітних конструкцій різних типів. Догляд за бетоном.
Опис: Вступ до курсу, oпалубні роботи, транспортування і подавання бетонної суміші в опалубку, способи бетонування монолітних конструкцій різних типів, виконання бетонних робіт в умовах сухого жаркого клімату, виконання бетонних робіт в умовах низьких та від`ємних температур, підвищення довговічності бетонних і залізобетонних конструкцій, документація при виконанні робіт по зведенню монолітних конструкцій
Методи та критерії оцінювання: • Захист курсової роботи (100 %)
Критерії оцінювання результатів навчання: Протягом семестру студент виконує завдання на практичних заняттях. На початку семестру студентам у ВНС також видаються теми пропонованих презентацій, які вони зобов’язані підготувати та представити на парі протягом семестру. Поточний контроль виставляється за сумою балів, які одержав студент за виконання усіх завдань. Письмову компоненту екзаменаційної роботи студенти виконують у ВНС.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Peter C. Taylor Curing Concrete, ISBN 9780367865566. 2019, CRC Press 215 Pages 2. Гоц В.І. Виробництво залізобетонних конструкцій і виробів ISBN 978-966-984-008-0, 2019, 464 с. 3. Павліков А.М. Залізобетонні конструкції: будівлі, споруди та їх частини: Підручник [для студ. вищ. навч. закл.] / А.М. Павліков; ПолтНТУ. – Полтава: ТОВ «АСМІ», 2017. – 284 с. 4. Хоменко О.Г. Залізобетонні конструкції: навчальний електронний посібник. Глухів.2017.- 208 с. 5. Дворкін Л. Й. Проектування складів бетонів : монографія / Л. Й. Дворкін, О. Л. Дворкін. – Рівне : НУВГП, 2015. – 353 c. 6. Баженов Ю.М. Технология бетона. – М.: Изд-во АВС, 2003. - 500 с. 7. Будівельне матеріалознавство : Підручник / [Кривенко П. В., Пушкарьова К. К., Барановський В. Б. та ін.]. – К. : Видавництво Ліра-К, 2012. – 624 с. 8. Гоц В.І. Бетони і будівельні розчини. – К.:ТОВ УВПК, 2003. – 472 с. 9. Рунова Р.Ф. Технологія модифікованих будівельних розчинів / Рунова Р.Ф., Носовський Ю.Л. – К.: КНУБіА, 2007. – 256 с. 10. Конструкційні матеріали нового покоління та технології їх впровадження в будівництво / Рунова Р.Ф., Гоц В.І., Саницький М.А. та ін. – К.: УВПК „ЕксОб”, 2008. – 360с. 11. Саницький М.А. Модифіковані композиційні цементи: навч. посібник / Саницький М.А., Соболь Х.С., Марків Т.Є. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2010. -132 с. 12. Волянський О.А. Технологія бетону. – К.: Вища шк., 1994. 13. Н.Г. Русанова, П.П. Пальчик Л.М. Рижанкова. Технологія бетонних і залізобетонних конструкцій. – К.: Вища шк., 1994.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).