Санітарно-технічне обладнання будівель (курсовий проєкт)
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.08.E.182
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Гідротехніка та водна інженерія
Лектор: Орел Вадим Ігорович
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ПРС804. Знання номенклатури, конструкцій, принципів роботи та правил обслуговування основних типів обладнання водоканалізаційного господарства; вміст збирати, розраховувати та організовувати його налагоджувати та керувати роботою.
КОМ1. Доступ до фахівців та нефахівців Інформація, ідей, проблем, рішень, власного досвіду та аргументації.
КОМ2. Збірник, інтерпретація та застосування даних.
КОМ3. Спілкування з професійними питаннями, а також з іноземною мовою, просто та письмово.
АіВ1. Управління складною технічною або професійною діяльністю чи проєктами.
АіВ2. Спроможність нести відповідальності за виробництво та схвалення рішень у непередбачуваних робочих та/або навчальних контекстах.
АіВ3. Формування досліджень, що враховують соціальні, наукові та етичні аспекти.
АіВ4. Організація та керівництво професійним розвиненим особами та групами.
АіВ5. Здатність продовжувати навчання із значним ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Теоретична механіка та технічна механіка рідин і газів
• Водопостачання та водовідведення
Короткий зміст навчальної програми: Системи холодного та гарячого водопостачання житлового будинку. Ввід водопроводу в житловий будинок. Вузол обліку витрат води. Проектування і гідравлічний розрахунок систем холодного та гарячого водопостачання житлового будинку. Необхідний напір на вводі в житловий будинок. Установки для підвищення напору. Системи побутової каналізації та водостоків житлового будинку. Проектування і гідравлічний розрахунок побутової системи каналізації та водостоків житлового будинку. Гідравлічний розрахунок дворової каналізації. Специфікація основних елементів систем водопостачання та каналізації житлового будинку.
Методи та критерії оцінювання: підсумковий контроль (залік): усне опитування (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Кравченко В.С. Санітарно-технічне обладнання будинків: Підручник / В.С. Кравченко, Л.А. Саблій, П.Л. Зінич. – Рівне: УДУВГП, 2003. – 442 с.
2. Добрянський І.М. Водопостачання та водовідведення будівель і споруд: Навчальний посібник / І.М. Добрянський, Г.М. Дмитрів. – Львів: Афіша, 2008. – 120 с.
3. Кравченко В.С. Гаряче водопостачання будівель: Навч. посібник / В.С. Кравченко, Л.А. Саблій. – Рівне: Рівненський державний технічний університет, 2000. – 152 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).