Практикум з ВІМ-технологій у будівництві
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.06.E.128
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: доцент Була Сергій Степанович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у студентів необхідних компетентностей:
інтегральні компетентності:
ІНТ. Здатність розв`язувати складні спеціалізовані задачі будівництва та цивільної інженерії.
загальні компетентності:
ЗК04. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
спеціальні (фахові, предметні) компетентності:
СК05. Здатність застосовувати комп’ютеризовані системи проєктуваннята спеціалізоване прикладне програмне забезпечення для вирішення інженерних задач будівництва та цивільної інженерії.
спеціалізовано-професійні фахові компетентності:
КСП101. Здатність до проектування будівель та споруд промислового та цивільного призначення з використанням збірних і монолітних залізобетонних, металевих, кам’яних та дерев'яних конструкцій, в тому числі застосовуючи сучасні програмні комплекси.
КСП102. Знання та розуміння будівельної механіки та її застосування при розрахунку та проектуванні будівельних конструкцій із використанням систем автоматизованого проектування.
КСП103. Здатність до розрахунку та конструювання несучих конструкцій і вузлів з’єднання залізобетонних, кам’яних, металевих і дерев’яних конструкцій, в тому числі з використання сучасних інформаційних технологій.
Результати навчання: РН01Застосувати основні теорії, методи та принципи математичних, природничих, соціально-гуманітарних та економічних наук, сучасні моделі, методи та програмні засоби підтримки прийняття рішень для розв’язання складних задач будівництва та цивільної інженерії.
РН06 Застосувати сучасні інформаційні технології для розв’язання інженерних та управлінських задач будівництва та цивільної інженерії.
ПРС101. Застосувати основні принципи, теорії та методи будівельної механіки для розрахунку елементів будівель та споруд при дії навантажень та впливів різного характеру з урахуванням їх взаємодії, з використанням систем автоматизованого проектування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Інженерна графіка
Архітектура виробничих будівель та споруд
Система нормативно-конструкторської документації в будівництві
Будівельні конструкції
Короткий зміст навчальної програми: Основними завданнями курсу „ Практикум з комп’ютерних технологій у будівництві” є формування теоретичних знань та практичних навиків побудови дво- та тривимірних об’єктів в системі комп’ютерної графіки, виконання технічної документації, що використовується в будівництві за допомогою графічних комплексів.
Опис: Огляд систем комп’ютерної графіки. Загальні принципи роботи системи Autocad. Інтерфейс системи Autocad. Засоби організації креслення. Засоби вводу команд та даних. Засоби креслення та редагування.
Розміри. Робота з шарами. Засоби роботи з текстом та розмірами. Розмірні та текстові стилі.
Засоби друку. Робота в просторі листа.
Робота з блоками (динамічні та статичні) та атрибутами.
Тривимірне моделювання. Засоби тривимірного моделювання.
Основи моделювання за допомогою технологій інформаційного моделювання BIM
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з лабораторних робіт;
• захист лабораторних робіт;
• контрольні заходи
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінка поточного контролю студента здійснюється за результатом успішного виконання та захисту лабораторних робіт.
Форма семестрового контролю – залік.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Проектування об’єктів цивільного будівництва. Виконання проектів у AutoCAD: лабораторний практикум/ Була С.С., Лисюк С.А. Львів: Простір-М, 2019.200с.
2. Графічна система AutoCAD. Основи інженерно-будівельного креслення, моделювання та анімації. Навчально-методичний посібник / В. І. Топчій, І. С. Афтаназів, І. Г. Свідрак, Р. З. Стоцько, П. Ф. Холод. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017--396 с.
3. Інженерна комп’ютерна графіка: навч. посібник / Р.А. Шмиг, В.М. Боярчук., І.М. Добрянський., В.М. Барабаш.-Львів: Український бестселлер, 2012 – 600 с.
4. AutoCAD 2022 For Beginners Paperback – April 22, 2021 by Amit Bhatt, et al. Independently published (April 22, 2021), 411 pages
5. Residential Design Using Autodesk Revit 2023 by Daniel John Stine. SDC Publications; 1st edition (August 12, 2022) 690 pages
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Практикум з ВІМ-технологій у будівництві
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.01.E.051
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна