Технології реконструкції будівель та споруд міського господарства
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.03.E.073
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: к.т.н. Вибранець Юрій Юрійович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: КЗ03. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності, здатність ефективно застосовувати знання для розв'язання практичних завдань.
ФК08. Здатність визначати та оцінювати навантаження та напружено-деформований стан ґрунтових основ та несучих конструкцій будівель (споруд), у тому числі з використанням сучасних інформаційних технологій..
КСП308. Здатність виконувати економічний аналіз у процесі планування забудови, благоустрою, реконструкції, утриманні та експлуатації міських територій і об’єктів міського господарства, використовувати методи інвестиційної оцінки містобудівних об’єктів та міських територій, які підлягають реконструкції
Результати навчання: ПР11. Визначати та оцінювати навантаження та напружено-деформований стан ґрунтових основ та несучих конструкцій будівель (споруд), у тому числі з використанням сучасних інформаційних технологій.
ПР12. Розробляти конструктивні рішення об’єкту будівництва на базі знання номенклатури та конструктивних форм, уміння розраховувати й конструювати будівельні конструкції та вузли їх сполучення.
ПРС306. Вміти використовувати принципи і методи розрахунку об’єктів містобудівної діяльності та міської інфраструктури (транспорт, благоустрій територій, інженерні комунікації та ін.).
ПРС310. Бути здатним в складі проектної групи розробляти проекти об’єктів міського господарства та супроводжувати процес проектування містобудівних об’єктів в цілому.
КОМ01. уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською);
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Технологія будівельного виробництва;
• Технологія та організація будівництва.
Короткий зміст навчальної програми: Організація та виконання обстежень, оцінка технічного стану будівель; вибір способів посилення конструктивних елементів будівель і споруд, методи посилення фундаментів, стін, балок, колон, перекриття; посилення за допомогою збільшення поперечного перерізу; посилення конструкцій на сприйняття поперечних сил; техніка безпеки при реконструкції будівель та споруд.
Опис: Висвітлені питання обстеження, реконструкції будівель та споруд і підсилення їх конструктивних елементів, розглянуто практичні підходи до реконструкції будівель різного призначення, що враховують технічний стан, а також результати оцінки техніко-економічної доцільності їх перебудови. Наведено рекомендації з вибору підсилення конструктивних елементів як надземної, так і підземної частин будівель. Висвітлений матеріал ґрунтується на нормативних та методичних документах і відображає досвід ремонту та реконструкції будівель, нагромаджений в процесі виконання проектних та будівельно-монтажних робіт.
Методи та критерії оцінювання: • контрольні роботи (письмово), усне опитування (30%)
• підсумковий контроль, екзамен: письмово-усна форма (70%)
Критерії оцінювання результатів навчання: графічна робота - 40
екзамен - 50
усна компонента – 10
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Електронна адреса сайту, матеріали якого можуть бути використані для вивчення дисципліни – http://vns.lp.edu.ua/course/view.php?id=11845
2. ДБН В.3.1-1-202. Ремонт і підсилення несучих огороджуючи будівельних конструкція і основ промислових будинків і споруд. – К., 2003
ДБН В.1.1-12:2006. Будівництво у сейсмічних районах України.
3. ДБН В.2.6-163:2010 Конструкції будівель і споруд. Сталеві конструкції. Норми проектування, виготовлення і монтажу – К.: Мінрегіонбуд України, 2011. – 127 с.
4. ДБН В.1.2-2006: Навантаження і впливи. Норми проектування – К.: Мінбуд України, 2006. – 60с
5. Іваник І.Г. Реконструкція будівель і споруд, Навчальний посібник, /І.Г. Іваник// Львів, 2018, 274 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).