Будівельні конструкції
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.00.O.034
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: к.т.н., доцент Крамарчук Андрій Петрович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Здатність розвязувати складні спеціалізовані задачі будівництва та цивільної інженерії
Здатність проектувати будівельні конструкції, будівлі, споруди та інженерні мережі (відповідно до спеціалізації) з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних висог нормативної документації у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпки праці.
Спроможність нести відповідальність за вироблення та ухвалення рішень у сфері архітектури та будівництва у непередбачуваних робочих контекстах.
Результати навчання: Застосовувати основні теорії, методи та принципи математичних, природничих, соціально-гуманітарних та економічних наук, сучасні моделі, методи та програмні засоби підтримки прийнятих рішень для розвязання задач будівництва та цивільної інженерії.
Брати участь у дослідженнях та розробках у сфері архітектури та будівництва.
Проектувати будівельні конструкції, будівлі, споруди, іеженерні мережі та технологічні процеси будівельного виробництва з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації, часових та інших обмежень, у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці.
Приймати та реалізовувати раціональні рішення з організації та управління будівельними процесами при зведені об'єктів будівництва та їх експлуатації.
Управління складною технічною або професійною діяльністю чи проектами.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Будівельне матеріалознавство
Система нормативно-конструкторської документації в будівництві
Будівельна механіка
Іженерна графіка
Кореквізити
Будівельна механіка (спецкурс)
Архітектура виробничих будівель і споруд
Основи теорії пружності, пластичності та повзучості
Практикум з комп’ютерних технологій у будівництві
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна “Будівельні конструкції” належить до дисциплін циклу професійної підготовки і складається із трьох розділів:
Розділ 1. Основні положення щодо розрахунку будівельних конструкцій та основ під будинки та споруди (конструктивні елементи будинків та споруд, основні вимоги до проектування; методи розрахунку БК та фундаментних основ; навантаження і впливи на конструкції та їх поєднання).
Розділ 2. Металеві конструкції ( фізико-механічні властивості сталей і алюмінієвих сплавів; марки і класи сталей; центрально-розтягнені та стиснені сталеві елементи; сталеві елементи, що згинаються; болтові та зварні з’єднання; проектування балок і колон із прокатних профілів та перекриттів із них).
Розділ 3. Залізобетонні та кам’яні конструкції (класи і марки бетонів, класи арматури для залізобетонних конструкцій та їхні фізико-механічні властивості; стиснуті елементи; розрахунок несучої здатності згинаних елементів прямокутного і таврового профілів за нормальними та похилими перерізами; проектування елементів монолітного перекриття, колони та фундаменту. Матеріали для кам’яних конструкцій та їхні фізико-механічні властивості; проектування стиснених елементів-стовпів.
Опис: Розділ 1. Основні положення щодо розрахунку будівельних конструкцій та грунтових основ під будинки та споруди.
Тема 1-1. Конструктивні елементи будинків і споруд та основні положення щодо їх розрахунку.
Тема 1-2. Основні принципи і методи розрахунку будівельних конструкцій та грунтових основ під будинки та споруди.
Тема 1-3. Навантаження і впливи. Класифікація і обчислення навантажень на конструкції та будівлі.
Розділ 2. Металеві конструкції.
Тема 2-1. Загальні відомості про металеві конструкції та матеріали для них.
Тема 2-2. Розрахунок елементів металевих конструкцій за умов різноманітних силових впливів. Елементи, які завантажені осьовою силою.
Тема 2-3. Розрахунок згинаних елементів із прокатних профілів за двома групами граничних станів.
Тема 2-4. З’єднання в металевих конструкціях. Болтові з’єднання: розрахунок і конструювання.
Тема 2-5. З’єднання в металевих конструкціях. Зварні з’єднання: розрахунок і конструювання
Тема 2-6. Основи проектування балок і балкових перекриттів.
Розділ 3. Залізобетонні та кам’яні конструкції.
Тема 3-1. Загальні відомості про залізобетонні конструкції та їх елементи. Сутність залізобетону.
Тема 3-2. Матеріали для залізобетонних конструкцій: бетон і його фізико-механічні властивості.
Тема 3-3. Матеріали для залізобетонних конструкцій: арматура і її фізико-механічні властивості.
Тема 3-5. Розрахунок нормальних перерізів згинаних залізобетонних елементів прямокутного профілю з одиночним армуванням .
Тема 3-6. Розрахунок нормальних перерізів згинаних залізобетонних елементів таврового профілю з одиночним армуванням.
Тема 3-7. Розрахунок похилих перерізів залізобетонних згинаних елементів у зоні дії поперечних сил.
Тема 3-8. Розрахунок і конструювання залізобетонних елементів, навантажених осьовою силою.
Тема 3-9. Пласкі балкові залізобетонні перекриття.
Тема 3-10. Кам’яні конструкції.
Методи та критерії оцінювання: Лекційні та практичні заняття: інформаційно-рецептивний метод; репродуктивний метод; евристичний метод; метод проблемного викладу. Самостійна робота: репродуктивний метод.
Критерії оцінювання результатів навчання: Контроль результатів знань, здобутих студентами, здійснюється у процесі навчання та за підсумковим іспитом через поточний та семестровий контролі. Поточний контроль включає:
• опитування на практичних заняттях і виконання домашніх завдань;
• поточні контролі: виконання контрольних робіт на заняттях. Загальна оцінка за ПК становить 20 балів.
Екзаменаційний контроль у разі навчання онлайн складається з тестів (30 балів) і білетів типу ESSE (50 балів) письмової частин підсумкового іспиту. У разі навчання офлайн екзаменаціний білет складає 80 балів (4 рівні запитань та задача)
Підсумкова (семестрова) оцінка за дисципліну складається із суми балів за поточний (ПК) та екзаменаційний контролі (ЕК).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Навчально методичне забезпечення
1. Розрахунок тримальних конструкцій багатоповерховогобудинку з неповним каркасом. Частина І: Розрахунок і конструювання металевих конструкцій: метод. вказівки до курсової роботи з дисципліни “Будівельні конструкції ” для студентів базової вищої освіти за напрямом 6.060101 “Будівництво”/ уклад. М.М. Шпак, С.Б. Максимович, С.А. Лисюк. – Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2015. – 52 с.
2. Розрахунок тримальних конструкцій багатоповерховогобудинку з неповним каркасом. Частина ІІ: Розрахунок і конструювання залізобетонних конструкцій: Метод. вказівки до курсової роботи з дисципліни “Будівельні конструкції ” для студентів базової вищої освіти за напрямом 6.060101 “Будівництво”/ уклад. М.М. Шпак, С.А. Лисюк, С.Б. Максимович. – Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2016. – 90 с.
3. Крамарчук А.П., Ільницький Б.М., Бобало Т. Будівельні конструкції: Навчальний посібник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 200 с.
4. Будівельні конструкції: Навчальний посібник / Є.В. Клименко, В.С. Дорофєєв, О.О. Довженко, А.І. Костюк, О.О. Пастернак, О.С. Чернєва, Є.В. Лисенко, Т.В. Ляшенко, С.В. Мельник. – К.: ”Центр навчальної літератури“, 2012. – 426 c.
5. ДБН В.1.2-2: 2006. Навантаження і впливи. Норми проектування. – К.: Мінбуд України, 2006. – 60с.
6. ДСТУ Б В.1.2-3: 2006. Прогини і переміщення. Вимоги проектування. – К.: Мінбуд України, 2006. – 10с.
7. ДБН В.1.2-14-2018. Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд. – К.: Мінрегіонбуд України, 2018. –30 с.
8. 1. Крамарчук А.П., Ільницький Б.М., Бобало Т. Будівельні конструкції: Навчальний посібник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 200 с.
9. Будівельні конструкції: Навчальний посібник / Є.В. Клименко, В.С. Дорофєєв, О.О. Довженко, А.І. Костюк, О.О. Пастернак, О.С. Чернєва, Є.В. Лисенко, Т.В. Ляшенко, С.В. Мельник. – К.: ”Центр навчальної літератури“, 2012. – 426 c.
10. ДБН В.1.2-2: 2006. Навантаження і впливи. Норми проектування. – К.: Мінбуд України, 2006. – 60с.
11. ДСТУ Б В.1.2-3: 2006. Прогини і переміщення. Вимоги проектування. – К.: Мінбуд України, 2006. – 10с.
12. ДБН В.1.2-14-2018. Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд. – К.: Мінрегіонбуд України, 2018. –30 с.
13. Електронний навчально-методичний комплекс «Проектування металевих конструкцій будівель та споруд з врахуванням впливу температур», адреса розміщення http://vns.lp.edu.ua/course/view.phpid=10518., укладачі Шпак М.М., Холод П.Ф., Вашкевич Р.В., Максимович С.Б., Крамарчук А.П. Сертифікат № 04473
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Будівельні конструкції (курсова робота)
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.00.O.038
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: к.т.н., доцент Крамарчук Андрій Петрович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Здатність розвязувати складні спеціалізовані задачі будівництва та цивільної інженерії
Здатність проектувати будівельні конструкції, будівлі, споруди та інженерні мережі (відповідно до спеціалізації) з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних висог нормативної документації у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпки праці.
Спроможність нести відповідальність за вироблення та ухвалення рішень у сфері архітектури та будівництва у непередбачуваних робочих контекстах.
Результати навчання: Застосовувати основні теорії, методи та принципи математичних, природничих, соціально-гуманітарних та економічних наук, сучасні моделі, методи та програмні засоби підтримки прийнятих рішень для розвязання задач будівництва та цивільної інженерії.
Брати участь у дослідженнях та розробках у сфері архітектури та будівництва.
Проектувати будівельні конструкції, будівлі, споруди, іеженерні мережі та технологічні процеси будівельного виробництва з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації, часових та інших обмежень, у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці.
Приймати та реалізовувати раціональні рішення з організації та управління будівельними процесами при зведені об'єктів будівництва та їх експлуатації.
Управління складною технічною або професійною діяльністю чи проектами.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Будівельне матеріалознавство
Система нормативно-конструкторської документації в будівництві
Будівельна механіка
Іженерна графіка
Будівельна механіка (спецкурс)
Архітектура виробничих будівель і споруд
Основи теорії пружності, пластичності та повзучості
Практикум з комп’ютерних технологій у будівництві
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна “Будівельні конструкції” належить до дисциплін циклу професійної підготовки і складається із трьох розділів:
Розділ 1. Основні положення щодо розрахунку будівельних конструкцій та основ під будинки та споруди (конструктивні елементи будинків та споруд, основні вимоги до проектування; методи розрахунку БК та фундаментних основ; навантаження і впливи на конструкції та їх поєднання).
Розділ 2. Металеві конструкції ( фізико-механічні властивості сталей і алюмінієвих сплавів; марки і класи сталей; центрально-розтягнені та стиснені сталеві елементи; сталеві елементи, що згинаються; болтові та зварні з’єднання; проектування балок і колон із прокатних профілів та перекриттів із них).
Розділ 3. Залізобетонні та кам’яні конструкції (класи і марки бетонів, класи арматури для залізобетонних конструкцій та їхні фізико-механічні властивості; стиснуті елементи; розрахунок несучої здатності згинаних елементів прямокутного і таврового профілів за нормальними та похилими перерізами; проектування елементів монолітного перекриття, колони та фундаменту. Матеріали для кам’яних конструкцій та їхні фізико-механічні властивості; проектування стиснених елементів-стовпів.
Опис: Вибрати раціональні схеми і скласти ескізні плани металевого та монолітного ребристого перекриття і поперечний розріз будинку із зовнішніми несучими цегляними стінами і внутрішнім металевим та монолітним залізобетонним каркасом;
виконати розрахунки металевої балки настилу, головної балки та колони першого поверху із прокатних профілів та вузла обпирання головної балки на опорний столик колони;
виконати розрахунок плити у складі монолітного ребристого перекриття,
на двох аркушах формату А2 викреслити план металевого перекриття, поперечний розріз будинку у металевому каркасі, конструкцію металевої головної балки та колони першого поверху, вузли обпирання головної балки на опорний столик колони та колони на монолітний фундамент, опалубочне креслення монолітного залізобетонного перекриття із схемами армування (розкладка арматурних сіток) монолітної залізобетонної плити, поперечні перерізи, робочі креслення арматурних виробів – сіток, каркасів, поперечний розріз будинку у залізобетонному варіанті, специфікацію на влаштування монолітної залізобетонної плити у складі монолітного ребристого перекриття, основні вузли для монолітної залізобетонної плити.
Методи та критерії оцінювання: Практичні заняття: інформаційно-рецептивний метод; репродуктивний метод; евристичний метод; метод проблемного викладу. Самостійна робота: репродуктивний метод.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (20%): оцінюється за однією складовою: перевірка ходу виконання курсової роботи протягом семестру (20 балів)
Підсумковий контроль (80%): Захист курсової роботи згідно індивідуального завдання (пояснювальна записка і два аркуші креслення).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Розрахунок тримальних конструкцій багатоповерховогобудинку з неповним каркасом. Частина І: Розрахунок і конструювання металевих конструкцій: метод. вказівки до курсової роботи з дисципліни “Будівельні конструкції ” для студентів базової вищої освіти за напрямом 6.060101 “Будівництво”/ уклад. М.М. Шпак, С.Б. Максимович, С.А. Лисюк. – Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2015. – 52 с.
2. Розрахунок тримальних конструкцій багатоповерховогобудинку з неповним каркасом. Частина ІІ: Розрахунок і конструювання залізобетонних конструкцій: Метод. вказівки до курсової роботи з дисципліни “Будівельні конструкції ” для студентів базової вищої освіти за напрямом 6.060101 “Будівництво”/ уклад. М.М. Шпак, С.А. Лисюк, С.Б. Максимович. – Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2016. – 90 с.
3. Крамарчук А.П., Ільницький Б.М., Бобало Т. Будівельні конструкції: Навчальний посібник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 200 с.
4. Будівельні конструкції: Навчальний посібник / Є.В. Клименко, В.С. Дорофєєв, О.О. Довженко, А.І. Костюк, О.О. Пастернак, О.С. Чернєва, Є.В. Лисенко, Т.В. Ляшенко, С.В. Мельник. – К.: ”Центр навчальної літератури“, 2012. – 426 c.
5. ДБН В.1.2-2: 2006. Навантаження і впливи. Норми проектування. – К.: Мінбуд України, 2006. – 60с.
6. ДСТУ Б В.1.2-3: 2006. Прогини і переміщення. Вимоги проектування. – К.: Мінбуд України, 2006. – 10с.
7. ДБН В.1.2-14-2018. Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд. – К.: Мінрегіонбуд України, 2018. –30 с.
8. 1. Крамарчук А.П., Ільницький Б.М., Бобало Т. Будівельні конструкції: Навчальний посібник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 200 с.
9. Будівельні конструкції: Навчальний посібник / Є.В. Клименко, В.С. Дорофєєв, О.О. Довженко, А.І. Костюк, О.О. Пастернак, О.С. Чернєва, Є.В. Лисенко, Т.В. Ляшенко, С.В. Мельник. – К.: ”Центр навчальної літератури“, 2012. – 426 c.
10. ДБН В.1.2-2: 2006. Навантаження і впливи. Норми проектування. – К.: Мінбуд України, 2006. – 60с.
11. ДСТУ Б В.1.2-3: 2006. Прогини і переміщення. Вимоги проектування. – К.: Мінбуд України, 2006. – 10с.
12. ДБН В.1.2-14-2018. Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд. – К.: Мінрегіонбуд України, 2018. –30 с.
13. Електронний навчально-методичний комплекс «Проектування металевих конструкцій будівель та споруд з врахуванням впливу температур», адреса розміщення http://vns.lp.edu.ua/course/view.phpid=10518., укладачі Шпак М.М., Холод П.Ф., Вашкевич Р.В., Максимович С.Б., Крамарчук А.П. Сертифікат № 04473
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).