Будівельні конструкції заводського виготовлення

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.04.E.090
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: старший викладач Шуляр Ростислав Андрійович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета дисципліни – підготовка бакалавра, що володіє навиками інженерного розрахунку, конструювання та виготовлення найбільш поширених залізобетонних, металевих та дерев’яних конструкцій заводського виготовлення.
Завдання: ІНТ. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі будівництва та цивільної інженерії. СК03. Здатність проєктувати будівельні конструкції, будівлі, споруди та інженерні мережі (відповідно до спеціалізації), з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці. КСП402. Знання сировинної бази, номенклатури та основ технологій отримання всіх видів будівельних матеріалів, виробів і конструкцій та здатність проектувати технологічні лінії та підприємства їх виробництва з використанням місцевої сировини та відходів промислового виробництва.
Результати навчання: РН09. Проєктувати будівельні конструкції, будівлі, споруди, інженерні мережі та технологічні процеси будівельного виробництва, з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації, часових та інших обмежень, у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці. ПРС403. Оцінювати показники якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій згідно з чинними стандартами та розуміти взаємозв’язок їх складу, структури і властивостей. ПРС405. Прогнозувати зміну властивостей матеріалу, виробу чи конструкції з урахуванням дії навколишнього середовища та умов експлуатації
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Опір матеріалів. Будівельна механіка. Будівельні матеріали. Архітектурні конструкції. Будівельні конструкції.
Короткий зміст навчальної програми: Залізобетонні та сталеві конструкції заводського виготовлення, технологічні фактори, що впливають на їх міцностні та деформативні характеристики, оцінка якості будівельних конструкцій та матеріалів руйнівними та неруйнівними методами контролю.
Опис: 1.Будівлі та споруди, їх класифікація, модульна система в будівництві. 2. Балкові збірні перекриття. Розрахунок та проектування збірних залізобетонних плит, ригелів, колон та фундаментів. 3. Попередньо напружені залізобетонні конструкції. 4. Оцінка якості будівельних конструкцій. Випробування конструкцій та матеріалів неруйнівними та руйнівними методами. 5. Металеві конструкції, основні етапи технологічного процесу їх виготовлення.
Методи та критерії оцінювання: Робота на практичних заняттях, індивідуальні контрольні завдання (30%); екзамен у письмово/усній формі (70%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль-30 балів (усне опитування– 10, виконання задач –20). Екзамен-70 балів (Підсумковий контроль-60, усне опитування– 10). Разом - 100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Хоменко О.Г. Залізобетонні конструкції: Навчальний електронний посібник.Глухів.2017.-208с. 2. Металеві конструкції. Під ред. О.О. Нілова.-Київ. Видавництво «Сталь»,2010.-869с. 1. 3. Павліков А.М.. Залізобетонні конструкції: будівлі, споруди та їх частини.// Полтава.2017.-287с. 4. Залізобетонні конструкції: підручник/ за ред. А.Я.Бараши-кова-К.:1995.-591с
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).